Wpis z mikrobloga

#orange ##!$%@? #zalesie #telefony

Byłem wczoraj u starszych bardzo sąsiadów po 70..... na słabej emeryturze, mieli jakiś problem z telefonem stacjonarnym.
Naprawiłem im telefon, przy tym sobie rozmawiając na różne tematy, okazało się że za telefon stacjonarny płacą
- 149,00 zł miesięcznie w 2019 ROKU!!!! -
Patrzę na umowę - jedna i ta sama chyba od 10 lat tylko, przedłużana - żaden #!$%@? z telekomunikacji nie zreflektował się zadzwonić do starych dziadków i zrobić im rabat tylko wyzyskują ich i tą śmieszną emeryturę.. która im starcza na ubogie życie.

Zadzwoniłem na BOK, właściciel się przedstawił a ja potem gadałem
- gadka, że rezygnujemy z umowy (oczywiście dziadki chcą telefon stacjonarny), skończyło się na 27 zł miesięcznie i jedzie do nich nowa umowa - wdepnę do nich tylko zobaczyć czy nie przyślą im jakiegoś gówna do podpisania.

Ludzie w ogóle nie mają serca, a najlepsze że co chwilę dzwonił operator i wciskał im jakieś internety, komórki.... jeszcze...
  • 171
@j3sion: Umiesz czytać ze zrozumieniem ?
Nowa / zmieniona umowa jedzie z kurierem, która podpiszą przy kurierze. Ja ją sobie potem zobaczę a jak będzie jakaś gówniana to będziemy reklamować, zrywać umowę z przyzwoleniem 14 dniowym...
@samuraj24 wszystkie osoby w wieku 70+ jakie znam myślą dość trzeźwo. Nawet moja prababcia w wieku 97 lat, chociaż już prawie nic nie słyszała i niewyraźnie mówiła, to ponoszę liczyć umiała i swoją emerytura rozporządzala sama, nie dawała sobie wcisnąć byle czego.
Więc wydaje mi się, że dopóki nie wchodzi w grę jakaś choroba, to dawanie się tak dymać, nie ważne w jakim wieku, to poprostu lenistwo, niedbalstwo i ignorancja.
@samuraj24: ja ciągle swoje babki i dziadki muszę tak prostować.
telefon komórkowy, oferta sprzed 5 lat i ceny typu 50zl miesięcznie za gadanie z 3 numerami resztą płatne osobno. No super oferta. Konta w banku z opłatami za wszystko, dziadek nawet internet używa to też jakaś prehistoryczna oferta. No bez kogoś młodego niestety ciężko by starsi sobie w dzisiejszym świecie radzili.
@samuraj24: Sorki, ale to prawdopodobnie nie wina operatora. Po pierwszym okresie umowy (załóżmy np. 2 lata) umowa w większości przypadków przechodzi na umowę na czas nieokreślony na TYCH SAMYCH warunkach. Jeśli w 2009 roku podpisali umowę na 149zl za telefon stacjonarny, a później jej nie zmienili/usunęli, No to bądź co bądź umowa przeszła na nieokreśloną, ale tak jak napisałem wyżej - na TYCH SAMYCH warunkach. W 2019 roku jak nie zrezygnujesz
@BajerOp: > w biznesie nie ma miejsca na serce

Dlatego trzeba walczyć z tym #!$%@? konsumpcjonizmem naszych czasów, a nie wzruszać ramionami że taki handel, sprzedaż i całe to zjawisko w szerokim patrzeniu.
@samuraj24: ale zdajesz sobie sprawę z tego że umowa lojalnościowa jest dla operatora korzystniejsza niż większą opłata ale na czas nieokreślony? Dodatkowo ludzie z infolinii jeśli już dostają pieniądze to za podpisanie umowy a nie trzymanie starych ludzi na wyższym abonamencie. Więc #!$%@? co najwyżej jesteś ty że dopiero teraz się zainteresowales bo dziadkowie mogli mieć odmowę na kontakt marketingowy bo kiedyś nie chcieli żeby dzwonili do nich z ofertami. (
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@samuraj24: przedstawię ci to z drugiej strony. Często tacy ludzie po usłyszeniu że dzwoni ich operator rzucają słuchawką/mówią że im pasuje tak jak jest i oni nic nie będą zmieniać/ mówią że nic przez telefon nie załatwią i pójdą do punktu - koniec końców nie idą. Więc nie rzucaj się tylko na bok bo ludzie mają to w dupie i nawet mi ich nie żal jak płacą tyle za #!$%@? oferty.
@samuraj24: Moją mamę od paru miesięcy Orange tak #!$%@? na kasę, bo podpisała nie taką umowę, na jaką się umawiała z konsultantką. Chciała zrezygnować, ale dała się namówić żeby zostać przy tej umowie, jeszcze wzięła od nich jakąś #!$%@?ą Nokię w "prezencie". Gdyby nie to, że mieszkam 600km od domu i dowiedziałem się o wszystkim po fakcie, to może by się to dało odkręcić, a teraz uniosła się honorem i płaci.
@BajerOp: to nie jest kwestia braku serca, tylko braku szacunku do wieloletniego klienta. Bo bądź np. dużą firmą, która chce najkorzystniejsze umowy na 100 numerów komórkowych + urządzenia, to Ci operator najchętniej jeszcze w dupę wejdzie i przez pięć kolejnych lat będzie Cię spamował swoimi ofertami co miesiąc. A bądź od lat starszym człowiekiem, który rocznie płaci 1800zł za numer stacjonarny bez jakiejkolwiek zmiany urządzenia, etc., to Ci nikt nawet w