Wpis z mikrobloga

#orange ##!$%@? #zalesie #telefony

Byłem wczoraj u starszych bardzo sąsiadów po 70..... na słabej emeryturze, mieli jakiś problem z telefonem stacjonarnym.
Naprawiłem im telefon, przy tym sobie rozmawiając na różne tematy, okazało się że za telefon stacjonarny płacą
- 149,00 zł miesięcznie w 2019 ROKU!!!! -
Patrzę na umowę - jedna i ta sama chyba od 10 lat tylko, przedłużana - żaden #!$%@? z telekomunikacji nie zreflektował się zadzwonić do starych dziadków i zrobić im rabat tylko wyzyskują ich i tą śmieszną emeryturę.. która im starcza na ubogie życie.

Zadzwoniłem na BOK, właściciel się przedstawił a ja potem gadałem
- gadka, że rezygnujemy z umowy (oczywiście dziadki chcą telefon stacjonarny), skończyło się na 27 zł miesięcznie i jedzie do nich nowa umowa - wdepnę do nich tylko zobaczyć czy nie przyślą im jakiegoś gówna do podpisania.

Ludzie w ogóle nie mają serca, a najlepsze że co chwilę dzwonił operator i wciskał im jakieś internety, komórki.... jeszcze...
  • 171
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Listoniosek: monopolista (w zasadzie) telefonii stacjonarnej nie będzie nikogo szanować bo jest monopolistą. Nie popieram tego, ale takie są realia. Kasa kasa kasa.
  • Odpowiedz
@samuraj24: podobnie kiedyś robiło PKO BP, ale potem wyszło że to nie jest ok i UOKIK powiedział, że jest nielegal tak wykorzystywać klientów, szczególnie mniej rozgarniętych to też dziwne że Orange dalej tak robi.
  • Odpowiedz
@BajerOp: to cena jest 100x większa. Problemem jest automatyczne przedłużanie abonamentu np. na 6 miesięcy bez podpisania jakiegokolwiek aneksu, etc. Tu nawet wystarczyłoby wprowadzić rozwiązanie umowy wraz z jej wygaśnięciem i dziadki za chwilę by byli w punkcie Orange by podpisać nową umowę.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Listoniosek: co ty mówisz? W umowie ktora podpisali zawsze jest zapis o tym na jakich warunkach niewypowiedziana jest kontynuowana. Wystarczy czytać co się podpisuje, tu wiek nie ma znaczenia.
  • Odpowiedz
żaden #!$%@? z telekomunikacji nie zreflektował się zadzwonić do starych dziadków i zrobić im rabat tylko wyzyskują ich i tą śmieszną emeryturę.. która im starcza na ubogie życie.


@samuraj24: Skąd ma pracownik firmy telekomunikacyjnej wiedzieć że po drugiej stronie jest biedak? Poszli ci ludzie chociaż raz do salonu i zapytali czy mogą dostać tańszą ofertę? Na 100% nie.

Mało to dziadków których "na wnuczka" #!$%@?ą z 100 000zł?
  • Odpowiedz
@BajerOp: ewentualnie rozwiązać umowę i naliczać tzw. impulsy wg cennika + koszt przyłącza (jak np. Tauron nalicza koszt licznika do faktury). To być może dziadki też by się nie pojawili, bo impulsy wychodziłyby im taniej.
  • Odpowiedz
@samuraj24: kiedyś przyszła do mnie sasiadka zza ściany, mega urocza pani 80+, samotna. przyszli do niej jacyś naciagacze i wmówili, że MUSI wymienić drzwi wejściowe bo jeśli tego nie zrobi to jej anuluja ubezpieczenie od włamania i musiały to być ich atestowane drzwi za 30.000 zl ;| a ona biedna to podpisala, poprosila ich tylko żeby jej rozlozyli na raty.
do dzisiaj nie wiem jak mi się udało ja z tego
  • Odpowiedz
@Listoniosek: I co w tym fajnego że kończy się umowa i wyłączają usługę? Przejście na czas nieokreślony za tą samą stawkę uważam za opcje okej. Gorzej jeżeli wchodzi w grę automatyczne przedłużenie o jakiś dłuższy okres czasu. Ale to obecnie chyba zakazane. Orange na 100% miał za to karę. A dostosowanie do aktualnego cennika? Bez sensu. Po to była umowa na coś. A jak obecnie nie ma czegoś takiego w cenniku?
  • Odpowiedz
@Zsim: Miałem kilkukrotnie sytuację, że dostawca internetu automatycznie obniżał cenę abonamentu, natomiast gdy usługa znika to powinni poinformować, zamiast ciągnąć kasę.
  • Odpowiedz
@Zsim: to, że nie dochodzi do automatycznego przedłużenia umowy na następne 6 miesięcy. Nie jest zakazane automatyczne przedłużenie umowy. Play miał kary za przedłużanie umowy automatycznie, bo były przedłużane chyba na dłuższy okres niż 6 miesięcy.
  • Odpowiedz