Wpis z mikrobloga

#bookingcom zrobiłem i (niestety) opłaciłem bezzwrotną rezerwację za ponad 2 tys. zł , poszedłem spać i coś mnie na drugi dzień tknęło by sprawdzić oferty gdzie indziej, znalazłem ten sam hotel za ok. 1,6 tys. zł, identyczna oferta. Zrobiłem kopię tej strony w PDF. Znalazłem w bookingu opcję, że jak do 3 dni znajdzie się taniej ten sam hotel, to zwracają różnicę. Zgłosiłem, w automatycznym mailu jest napisane "Skontaktujemy się z Tobą w ciągu najbliższych dni.", niestety upłynęło 11 dni i cisza, przez ten czas pisałem do nich jedno ogólne zapytanie na facebooku - "Ile trwa odpowiedź na takie zgłoszenie?" - nie odpisali.
Następnie napisałem również takie ogólne zapytanie bezpośrednio przez stronę booking - "Ile trwa odpowiedź na tego typu zgłoszenie?" - nie odpisali.
Wiec zgłosiłem ostatni raz bezpośrednio zapytanie odnośnie tej rezerwacji i co z moim zgłoszeniem sprzed 10 dni - również nie odpisali.

Ktoś ma jakiś pomysł ? Czuję, że chcą mnie po prostu zbyć, a wyjazd za kilka dni. Ktoś może już korzystał z tej opcji na #booking i jest w stanie powiedzieć ile trwało to w jego przypadku ? Może zgłaszać częściowy #chargeback w banku? (płatność była kartą), choć nie wiem czy to pod to podchodzi.
#dziendobry #pytanie #podroze #hotel #noclegi #pytaniedoeksperta #podrozujzwykopem #januszebiznesu
uzytkownik4 - #bookingcom zrobiłem i (niestety) opłaciłem bezzwrotną rezerwację za po...

źródło: comment_FU5CxakvFpdk54tzItQlgEJTcmn5n7I3.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

W moich innych sprawach (różnej wielkości: od spraw malutkich do poważnych) z przeszłości korzystałem już z różnych rzeczników: o sprawę pocztową i telekomunikacyjną - Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE), o sprawę bankową - Rzecznik Finansowy, o sprawę z lotem - Urząd Lotnictwa Cywilnego (ULC) - sam, bez pomocy firm, które biorą np. ~25%. Coś tam mimo wszystko pomagają, jednak to nie ta sama władza co sąd i czasami trzeba poświęcić na to sporo
  • Odpowiedz
@uzytkownik4: to ci zaraz Booking napisze, że to nie jest identyczna oferta bo w tej tańszej nie ma szklanki na szczoteczkę do zębów w łazience, a u nich jest i się bujaj. ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • Odpowiedz
@Krupier: zobaczymy :) oferty były identyczne, w 100%, po prostu hotel korzysta z więcej niż dwóch serwisów do ogłaszania się. Na bank czekają aż odpuszczę, a po prostu stworzyli takie narzędzie do zwrotów różnicy i nie mają co mi odpisać, dla mnie to żenada i antyreklama, bo odechciewa się korzystać z bookingu.
To niech już wyłączą tą opcję, a nie udają, że "mają" taką opcję - bo fajnie to wygląda.
  • Odpowiedz
@uzytkownik4: nie no, ja cię rozumiem, ciśnij ich ile się da. Ale z doświadczenia wiem, że te molochy mają klienta w dupie.

Mi Wizzair też nawet nie odpisał w ogóle na oficjalną reklamację. Zrobiłem chargeback w banku i elo. xD Ale tutaj to raczej nie przejdzie.
  • Odpowiedz
@Krupier: w sumie też mogłem zrobić chargeback za opóźniony lot, było nas 7 osób, ciekawe czy by przeszło, a tak to chyba ze 2 lata szarpałem się ze Small Planet i ULC.
Zawsze mogę spróbować nawet zrobić w tym wypadku, najwyżej bank mi nie uwzględni, tyle, że to na tyle skomplikowana sprawa - bo w zasadzie usługę otrzymam.
Ale pierwszy chargeback w życiu robiłem dopiero w tym miesiącu - jak
  • Odpowiedz