Wpis z mikrobloga

Kiedyś pod jednym z wpisów, zapytałem robiąca tutaj sobie marketing firmę savio o to, czy są kolejnym importerem sprzętu z CN z naklejonym tylko swoim logo. Wyparli się, twierdząc - że to oni tworzą ten sprzęt, oraz zlecają produkcje pod ich specyfikacje. xD

Przecież tutaj jest identyczna sytuacja jak w przypadku innych firm ściągających kontenery sprzętu z chin, z naklejonym swoim logotypem. Będąc w markecie widzę czajnik elektryczny firmy Esperanza, a obok stoi czajnik firmy Manta, wyglądają 1:1 i mają parametry techniczne 1:1, jedyna różnica to logotyp.

Jak savio twierdzi, że sprzęt produkują pod ich sprecyzowane zamówienie, skoro na rynku już wcześniej był głośnik innego sprowadzacza kontenerów - hykker (ten biedronkowy sprzęt) , który jest identyczny jak super głośniczek o określonej przez dystrybutora specyfikacji na zamówienie od savio?

https://www.hykker.com/sprzet-rtv/glosnik-tekstylny-new-retro/

https://www.savio.net.pl/produkt/bezprzewodowy-glosnik-bluetooth-bs-011/

Celowo kilka wpisów przeczytałem, zawsze podkreślacie, że nie ukrywacie "że produkcja jest zlecana firmom z PRV, ale POD WASZE WYŚRUBOWANE WYMAGANIA I OKRESLONA PRZEZ WAS SPECYFIKACJE". :D guzik prawda, ten sam sprzęt z innym logotypem.

Po co się tak wypierać.

#afera
#savio
@SAVIO_multimedia:
Pobierz
źródło: comment_F6sIK8994zXpe8iJxUV5BHFJVuv5N58Y.jpg
  • 168
@SAVIO_multimedia: Tak z ciekawości to jakie ratio reklamacji mają inne firmy o podobnym profilu, skoro uznajecie 0,45% za godne pochwalenia się? Macie jakieś badania rynkowe na ten temat, oficjalnie opublikowane dane statystyczne? W waszym wypadku to co 222 produkt jest reklamowany.
Dla przykładu - gdy zajmowałem się handlem oświetleniem LED produkowanym w Chinach pod polską marką (my faktyczne mieliśmy kilka produktów zaprojektowanych przez naszych projektantów), to jeśli więcej niż 1 na
@konstelacjaniesamowitosci: Mirku - tak produkujemy jako firma Elmak i jest dużo o tym na stronie http://elmak.pl/ produkty marki Savio są tworzone na zasadzie współpracy z fabrykami z PRC i tam jest nasza produkcja.
Sprzęt marki Savio testujemy przed produkcją i po produkcji bo mamy czym, mamy jak i mamy od tego ludzi. Wiele z akcesoriów musi spełnić nasza specyfikację by było dopuszczonych do obrotu.

to tak w skrócie ( ͡°
@krzesimir: Nie mamy oficjalnych danych, ale z tego co wiemy deklasujemy konkurencję w tym segmencie. ratio dotyczy całości sprzętu - inaczej będzie wyglądać ze słuchawkami TWS, gdzie brane jest również pod uwagę reklamacja z powodu nie zapoznania się z instrukcją, a inaczej reklamacja TV-BOX'a. Działając już jako marka Savio od kilku lat mamy fabryki z którymi współpracujemy lata, byliśmy też sprawdzić pewne kwestie osobiście i często robimy audyty w fabrykach korzystając
@SAVIO_multimedia: Wy konkurencję. Jako jedyny wyróżnik na ich tle podajecie jakość, za argument uważając wskaźnik reklamacji. Twierdzicie, że konkurencja ma wyższy (oczywiście nie wiemy jaki, może 0,46% xD ). Ale to oznacza wprost, że twierdzicie, że produkty konkurencji są bardziej awaryjne. Na takie twierdzenia trzeba mieć dowody albo ryzykuje się wypełnienie znamion wykroczenia z art. 26 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
@krzesimir: to jeden z wielu argumentów, wskaźnik reklamacji w którym uwzględniamy również nie zapoznanie się z instrukcją przez użytkownika końcowego ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nie nikogo nie oczerniamy. Mamy bardzo niski współczynnik reklamacji i tyle - nad czym można się tutaj rozwodzić?
Mamy bardzo niski współczynnik reklamacji


@SAVIO_multimedia: No to jak już sami się wycofujecie z wcześniejszych twierdzeń, gdy zapachniało wykroczeniem, to bardzo proszę o informacje jakie zatem zakresy współczynnika reklamacji uznaje się oficjalnie za:
1. bardzo niski
2. niski
3. średni
4. wysoki
5. bardzo wysoki

BTW:

jako marka Savio od kilku lat mamy fabryki z którymi współpracujemy lata


Tu się znów prosicie o serię pytań. To macie fabryki czy z nimi