Wpis z mikrobloga

@rakastankielia: Wiele osób ma swoje sprawy i coraz mocniej wycofuje się z kontaktów z osobami im bardziej obcymi.
Szczególnie to widać pewnie gdy nie masz swoich wiekowo lub w zakresie zainteresowań znajomych......rozmowy wtedy to tylko w zasadzie mało znaczące gadki. No i jeszcze kwestia na jakie towarzystwo trafisz, bo czasem lepiej wybrać samotność niż ludzi, przy których się męczysz.
@triliamsa: Tylko że nie to jest problemem w moim przypadku. Obecnie studiuję, ludzie z mojej grupy normalnie ze sobą rozmawiają i nawiązują znajomości, a ze mną nie chcą rozmawiać, mimo że zawsze staram się inicjować kontakt... No chyba, że czegoś chcą. Nigdy nikt mnie nie zaprosił na żadne urodziny, imprezę czy choćby nawet piwo...
@rakastankielia: To jest dość podobna rzecz jak u mnie, brak inicjatywy innych oraz zwyczajne takie jakby zamknięcie się w swoim gronie - z pewnością już się znali wcześniej oraz nawiązywali więcej znajomości poza studiami. Pewnie dość trudno ci będzie czasem się przełamać w pewnym zakresie, szczególnie gdy ignorują ciebie bo jesteś dla nich taki obcy.
U mnie też coś muszę zmieniać, ale nie ma za łatwo, zdecydowanie wiele ludzi ma gdzieś
@triliamsa: Raczej wątpię, by znali się wcześniej. A nawiązywanie znajomości poza studiami - nie rozumiem, co masz na myśli. Chodzi ci o spotykanie się po zajęciach? Jeśli tak, to przecież sam jestem chętny na coś takiego, tylko nie wiem, dlaczego wszyscy się normalnie widują, a ze mną nie chcą.

Nie mam problemu, by się przełamać i zagadać, bo cały czas to robię.
@rakastankielia: Całkiem możliwe, że jakoś pewne osoby odczuwają uprzedzenie lub pewną niechęć w stosunku do ciebie, co jest całkiem możliwe. A niestety nie da się tego zauważyć zbyt szybko tylko z czasem. Niestety ludzie są nierzadko dość często mocno ignoranccy w stosunku do pewnych osób, co jest przykre.