Czy są tu użytkownicy silnika 2.0 TFSI 200/220km montowanego m.in. w A4 B7? Szukałem 1.8T, ale na rynku jest ich tak mało, że ciężko coś znaleść, a nawet jak się coś trafi to za jakieś chore pieniądze i w spartańskim wyposażeniu Jak to jest z tym silnikiem? Sypie się to? Bierze olej? Problem z gigantycznym spalaniem oleju występował, ale w następnej gen tych silników czyli od 2008r, nie? Na co trzeba zwrócić uwagę przy jego oględzinach? Jak w rzeczywistości to znosi LPG bo mimo, że kiedyś był duży problem z instalacja do nich to teraz widzę, że są dedykowane bezpośredni wtrysk i jest dotrysk benzyny Czy zbiera się w nich nagar tak jak w 2.0 FSI 150km?
Fajnie jakby wypowiedział się ktoś kto rzeczywiście miał styczność z tym silnikiem, a nie tylko rozpowiadał opinie zaczerpnięte z neta
@Majkel94: Wiem, że B8 to duży przeskok bo przecież wnętrze B7 to B6, a to auto było projektowane na przekonanie 2000 roku (jak nie wcześniej) Ale kupno czegoś innego niż 2.0 TDI przy B8 to proszenie się o kłopoty A diesla nie chce bo patrząc na aktualne ceny ropy i lpg, diesel stał się kompletnie nieopłacalny
Do tego tylko czekać jak nasza ukochana władza wprowadzi jakieś dodatkowe opłaty środowiskowe dla
@sebool12: to szukaj 2.0 tfsi i załóż w budżecie 6tys na naprawę silnika. Kumplowi 2.0 TSI w skodzie palił nawet 1L na 500km zrobił remont i pali jakieś znikome ilosci oleju teraz.
@sebool12: sorry ma tam raczej 1.8 TSI, auto z okolic 2010-2011 roku. Ale jak czytałem to problem spalania oleju tyczył się 1.8 i 2.0 TSI w takim samym stopniu
Szukałem 1.8T, ale na rynku jest ich tak mało, że ciężko coś znaleść, a nawet jak się coś trafi to za jakieś chore pieniądze i w spartańskim wyposażeniu
Jak to jest z tym silnikiem? Sypie się to? Bierze olej? Problem z gigantycznym spalaniem oleju występował, ale w następnej gen tych silników czyli od 2008r, nie?
Na co trzeba zwrócić uwagę przy jego oględzinach?
Jak w rzeczywistości to znosi LPG bo mimo, że kiedyś był duży problem z instalacja do nich to teraz widzę, że są dedykowane bezpośredni wtrysk i jest dotrysk benzyny
Czy zbiera się w nich nagar tak jak w 2.0 FSI 150km?
Fajnie jakby wypowiedział się ktoś kto rzeczywiście miał styczność z tym silnikiem, a nie tylko rozpowiadał opinie zaczerpnięte z neta
#mechanikasamochodowa #audi #vag #samochody
Ale kupno czegoś innego niż 2.0 TDI przy B8 to proszenie się o kłopoty
A diesla nie chce bo patrząc na aktualne ceny ropy i lpg, diesel stał się kompletnie nieopłacalny
Do tego tylko czekać jak nasza ukochana władza wprowadzi jakieś dodatkowe opłaty środowiskowe dla