Aktywne Wpisy
Mirki, mamy mega spinę z sąsiadem. Otóż, mój somsiad ma 2 takie jak na zdjęciu "miejsca rodzinne", czyli dwa miejsca jedno po drugim, czyli łącznie ma 4 miejsca parkingowe (ciekawe skąd miał na to pięniążki xD). Od kiedy tu mieszkam nie widziałem jeszcze żeby tam parkował. Korzystając z okazji postanowiłem postawić na jednym z tych miejsc furkę i nic nie mówić. Mijały miesiące i nic się nie działo, nawet coś tam śmieszkowaliśmy
NoMoreTearsJustSmile +278
Szukałem 1.8T, ale na rynku jest ich tak mało, że ciężko coś znaleść, a nawet jak się coś trafi to za jakieś chore pieniądze i w spartańskim wyposażeniu
Jak to jest z tym silnikiem? Sypie się to? Bierze olej? Problem z gigantycznym spalaniem oleju występował, ale w następnej gen tych silników czyli od 2008r, nie?
Na co trzeba zwrócić uwagę przy jego oględzinach?
Jak w rzeczywistości to znosi LPG bo mimo, że kiedyś był duży problem z instalacja do nich to teraz widzę, że są dedykowane bezpośredni wtrysk i jest dotrysk benzyny
Czy zbiera się w nich nagar tak jak w 2.0 FSI 150km?
Fajnie jakby wypowiedział się ktoś kto rzeczywiście miał styczność z tym silnikiem, a nie tylko rozpowiadał opinie zaczerpnięte z neta
#mechanikasamochodowa #audi #vag #samochody
Cena 1.8T to ok. 30k PLN, a 2.0T to widzę, że były montowane już te mocno problematyczne silniki (211KM)
I najważniejsze - kompletnie mi się nie to auto z wyglądu nie podoba
Nie chcesz B6? Tańsze jest a
@Mithrindil: o jakich czynnościach mówisz? I jakie mogą powodować problemy?
Ile oleju bierze?
B6 odpada bo jak pisałem interesuje mnie tylko wersja quattro, a B6 ma co najwyżej haldexa
I B6 kompletnie nie mój gust (szczególnie wnętrze)
Np. Co jakiś czas trzeba wymienić szklankę popychacza jakiejś pompy (nie wiem dokładnie, to nie mój samochod) bo się wydziera i jak się wydrze całkiem to zaczyna się zdzierac popychacz który jest integralny z pompą. I wtedy spada ciśnienie w układzie i jest ryzyko zatarcia. Plus zamiast samej szklanki za 30
@Mithrindil: Wiem, że B7 to tak naprawdę lift B6, ale B7 ze względu na rocznik są z reguły mniej ściorane i B7 łatwiej o lepsze wyposażenie
1.8T Q zaczyna się od jakiś 20k, egzemplarze warte uwagi często 22k
Za 22-28k mam B7 1.8T Q
2.0 TFSI Q można kupić od jakiś 18-20k
Jak jest coś tańszego to zazwyczaj 300km ode mnie i sprzedaje się w ciągu kilku godzin
Ostatnio nie daleko mnie handlarz miał właśnie na sprzedaż B7 1.8T Q z LPG 2005r i B8 2.0 TDI bodajże 2008r
B7 było wystawione na 30k, a B8 za 29k ( ಠ_ಠ)
Powodzenia w szukaniu, jeśli bralbys jednak b8 w dieslu (środek #!$%@? b7 na łopatki) to nie od handlarza.