Aktywne Wpisy
martimmerx +5
#trening #silownia #rozowepaski #dieta #redukcja #odchudzanie #dooceny
Cześć Mirki i Mirabelki (。◕‿‿◕。)
Co sądzicie o fugurze ze zdjęć?
Cześć Mirki i Mirabelki (。◕‿‿◕。)
Co sądzicie o fugurze ze zdjęć?
SzycheU +3
Jak się odstresować po pracy? Picie ograniczam, szlugi rzuciłem a biegać już dziś biegałem. Tak #!$%@? jestem, że nie zasnę bo cały buzuje a rano wstać muszę.
#pracbaza ##!$%@?
#pracbaza ##!$%@?
#warframe
Cala reszta to prawda bo otwieranie
@Steel: @MossadAttack:
Nie reportruj. Ktoś tu nie rozumie jak działa fissure i zgania na innych. I jest to OP i prawdopodobnie 90% graczy.
Niestety ta gra nie opisuje ci mechanik, to musisz wykoncypować sam.
Problemem na fissurach nie jest zbyt szybkie zabijanie (jak @steel napisał wyżej jest to prawie niemożliwe) tylko nieumiejętność bycia w grupie, przy objectivie - co z kolei wpływa na spawn
Zbyt szybkie zabijanie jest problemem na niskich lvlach, 2x equinox na lith extermination to nieraz zbugowana misja jako iz zabijasz 50metrow od siebie zanim skrypt ich zamieni. nie jest to nic jak max range ember, ktora zabija tylko juz zmienionych gosci.. Fakt ze na survivalu ludzie biegaja byle gdzie i nie da sie otworzyc nic i goscie wychodza piszac ze zbugowane cos, ale na to nic nie
Extermination ma problemy nawet z wykonaniem misji przy większości speedrunów bo się przeciwnicy nie zdążą zespawnować, a co dopiero fissure.
@Steel:
Było przynajmniej 8 miesięcy temu.
Głównie na misjach ze sztucznie podbitym poziomem trudności - nightmare, tactical alert, alert, sortie.
Podbijali level przeciniwków i ich limit, a nie zmieniali ich spawnu.
Na dzisiejszym sortie 10 przeciwników w plecy na extraction (inna sprawa, że miałem 90% zabitych ( ͡° ͜ʖ ͡
Z reszta, wczoraj intercepcja na uranie wcale nie byla lepsza. Co prawda koruptowali sie bardzo ladnie, ale pierwsze reactanty wylecialy dopiero po 50%
@MossadAttack:
To zdanie pokazuje, że jednak nie.
Ja nie wiem co robisz źle. Widzę tylko, że nie rozumiesz mechaniki fissure, albo nie do końca rozumiesz. Tzn. coś widać wiesz, ale coś albo ignorujesz, albo nie wiesz.
W zasadzie wszystko jest napisane na wiki, co tu rozwijać?
Spawnuje się fissure (gdzie i jak często się spawnuje już tłumaczyłem wcześniej) i wraz z nim przychodzą wrogowie z voida + wrogowie obok stają się corrupted. Podczas spawnu i corruptowania wszyscy wrogowie są niewrażliwi na dmg. Można spokojnie zdobyć 10/10 reactant mając stale wyczyszczoną planszę z wrogów, bo nie trzeba polegać na tych z mapy tylko wystarczy na tych co
Przy wczorajszej grze chodzilo mi o to, ze:
1) Saryn nie czekala na voida i zabijala wszystko jak leci. Void pojawial sie w uj rzadko, zwykle w momencie kiedy nie bylo prawie przeciwnikow na
A wiesz dlaczego pojawiał się rzadko czy to też mam ci wytłumaczyć?
@Steel:
Builda może nie, ale jest parę metod utrzymania stacków między falami.
Przy czym jak pisałem wcześniej - nie sądzę by zabijanie było głównym problemem.
Głównym problemem była nieznajomość zasad spawnu - niestety to jest problem z wieloma misjami nie-exterminate, że są grane jakby były misjami exterminate. W sumie to nie problem misji tylko ludzi