Wpis z mikrobloga

@MossadAttack: gosc musi miec niesamowicie #!$%@? build ze sarynem zabija na hydronie cala fale w pare sekund. Gralem mag/volt/saryn axi fissured hydron i nie bylo #!$%@? zeby zabic szybciej gosci niz sie zmienia(helene na saturnie to inna sprawa bo neo reliki to niewiadomo jak dzialaja, raz masz 10 reactant w 1sek raz po 5min survivala ludzie z 7 lataja). Ten mr10 to cziter wiec reportuj.
Cala reszta to prawda bo otwieranie
Ten mr10 to cziter wiec reportuj.

@Steel: @MossadAttack:
Nie reportruj. Ktoś tu nie rozumie jak działa fissure i zgania na innych. I jest to OP i prawdopodobnie 90% graczy.
Niestety ta gra nie opisuje ci mechanik, to musisz wykoncypować sam.

Problemem na fissurach nie jest zbyt szybkie zabijanie (jak @steel napisał wyżej jest to prawie niemożliwe) tylko nieumiejętność bycia w grupie, przy objectivie - co z kolei wpływa na spawn
@brass: to byl zart.

Zbyt szybkie zabijanie jest problemem na niskich lvlach, 2x equinox na lith extermination to nieraz zbugowana misja jako iz zabijasz 50metrow od siebie zanim skrypt ich zamieni. nie jest to nic jak max range ember, ktora zabija tylko juz zmienionych gosci.. Fakt ze na survivalu ludzie biegaja byle gdzie i nie da sie otworzyc nic i goscie wychodza piszac ze zbugowane cos, ale na to nic nie
@Steel:
Extermination ma problemy nawet z wykonaniem misji przy większości speedrunów bo się przeciwnicy nie zdążą zespawnować, a co dopiero fissure.
@brass: to jest jakis nowy bug, w wiekszosci przypadkow zabijasz wiecej niz potrzeba, ale czasami sa misje ze braknie 30-40 gosci co odpowiada za 20% ogolu. Naprawia sie to samo jak kampisz ze 100metrow od extract ale wydluza misje niesamowicie... ale jest to powaznie nowy bug, z 3-4miesiace temu nic takiego nie istnialo mimo iz kazdy biegal tym samym. Kuva extermination to juz w ogole tak czasami zawyzy liczbe gosci ze
ale jest to powaznie nowy bug, z 3-4miesiace temu nic takiego nie istnialo mimo iz kazdy biegal tym samym


@Steel:
Było przynajmniej 8 miesięcy temu.
Głównie na misjach ze sztucznie podbitym poziomem trudności - nightmare, tactical alert, alert, sortie.
Podbijali level przeciniwków i ich limit, a nie zmieniali ich spawnu.
Na dzisiejszym sortie 10 przeciwników w plecy na extraction (inna sprawa, że miałem 90% zabitych ( ͡° ͜ʖ ͡
@brass: Tak jest taka mozliwosc. Dlatego extermination kuva na ziemi czy venus to taki rak. Glownie omijalem te misje wiec bug moglbyc juz wtedy, ale teraz jest to jeszcze gorsze jako iz czasami musisz cie cofac do polowy mapy na spawna. To samo jest z markerami celu, od paru miesiecy dzialaja jak chcą a ostatnimi tygodniami nie pokazuja ludziom gdzie jest extract nawet jak hostem jestes (wiem ze to tez bylo
@brass: @Steel: Ze niby czego nie rozumiem? Ja doskonale rozumiem jak dzialaja fissury lol. Problemem bylo to, ze sie spawnili, ale za cholere nie chcieli konkretnie koruptowac a goscie w dps zamiast dac im chwile to spamowali 4.
Z reszta, wczoraj intercepcja na uranie wcale nie byla lepsza. Co prawda koruptowali sie bardzo ladnie, ale pierwsze reactanty wylecialy dopiero po 50%
doskonale rozumiem jak dzialaja fissury lol.

Problemem bylo to, ze sie spawnili, ale za cholere nie chcieli konkretnie koruptowac a goscie w dps zamiast dac im chwile to spamowali 4.


@MossadAttack:
To zdanie pokazuje, że jednak nie.
@MossadAttack:
Ja nie wiem co robisz źle. Widzę tylko, że nie rozumiesz mechaniki fissure, albo nie do końca rozumiesz. Tzn. coś widać wiesz, ale coś albo ignorujesz, albo nie wiesz.
@MossadAttack:
W zasadzie wszystko jest napisane na wiki, co tu rozwijać?
Spawnuje się fissure (gdzie i jak często się spawnuje już tłumaczyłem wcześniej) i wraz z nim przychodzą wrogowie z voida + wrogowie obok stają się corrupted. Podczas spawnu i corruptowania wszyscy wrogowie są niewrażliwi na dmg. Można spokojnie zdobyć 10/10 reactant mając stale wyczyszczoną planszę z wrogów, bo nie trzeba polegać na tych z mapy tylko wystarczy na tych co
@brass: Bardzo mnie po prostu zastanawialo co robilem zle, stawiajac siatke Khora, ale widze ze nie rozumiesz o czym pisze. Ja ci pisze o #!$%@? spawn i droprate a ty mi chcesz tlumaczyc jak dziala fissure lol
Przy wczorajszej grze chodzilo mi o to, ze:
1) Saryn nie czekala na voida i zabijala wszystko jak leci. Void pojawial sie w uj rzadko, zwykle w momencie kiedy nie bylo prawie przeciwnikow na
@MossadAttack:

Void pojawial sie w uj rzadko, zwykle w momencie kiedy nie bylo prawie przeciwnikow na mapie wiec nie mial czego dodatkowo koruptowac i przy okazji:

A wiesz dlaczego pojawiał się rzadko czy to też mam ci wytłumaczyć?
@MossadAttack: nie no, zebralo sie 4 gosci nic nie wiedzacych o grze i jeden drugiego #!$%@?. nie ma na swiecie builda saryna ktory by zabijal tak szybko zeby sie cos nie przemienilo, nawet na ESO jak wyciagasz 2k dmg to jest to czasami za wolno zeby utrzymac 100%. Saryn nie ma burst dmg a stabilny dps ktory co fale zaczyna sie od 10-15dmg.
nie ma na swiecie builda saryna ktory by zabijal tak szybko zeby sie cos nie przemienilo


@Steel:
Builda może nie, ale jest parę metod utrzymania stacków między falami.
Przy czym jak pisałem wcześniej - nie sądzę by zabijanie było głównym problemem.
Głównym problemem była nieznajomość zasad spawnu - niestety to jest problem z wieloma misjami nie-exterminate, że są grane jakby były misjami exterminate. W sumie to nie problem misji tylko ludzi