Pracuje na stacji paliw połączonej ze sklepem wielobranżowym. Dzisiaj przyszło do mnie jakieś babsko, na oko 50 lat. Na ręce wytatuowane dont give up, różowa szminka i niebieski cień do powiek. Fryzura ala chce rozmawiać z menedżerem. No i mówi 20 deko mielonki regionalnej Szukam w lodówce, nie widzę. Pytam ją grzecznie czy gdzieś ja widzi bo nie wiem która to. Tak w ramach wyjaśnienia krótko tam pracuje i te wędliny mi się mylą bo wyglądają podobnie. A etykiety wbite tyłem do mnie więc nie pomaga. No i się zaczęło. - Co ja jestem żeby ci pokazać, podaj mi to tutaj natychmiast, ślepa jesteś, skandal, ona to zgłosi XDD #!$%@?łam się bo to był drugi wredny klient w przeciągu 15 minut. Odeszłam od lodówki i mówię jej, że niestety ale nie znam się na wędlinach dla podludzi. Żałujcie, że nie widzieliście jej miny xD aż się zapowietrzyła z #!$%@? i poleciała do kierowniczki xD
@Spajkodron3000: pewnie tamta baba probowała się jakoś dowartościować, twoim kosztem. W zakładzie u janusza zapieprza za minimalną, nie ma żadnych perspektyw, to wyżywa sie na kim popadnie.
@Maks9999 no mi potem opowiadały jak to jest z nią. Ona tu mieszkała na wsi, wyjechała do miasta i nagle wielka pani, która nami gardzi xD a jak przyjeżdża odwiedzić matkę to jej robi zakupy. I zawsze się czepiać. Że za grubo pokrojona szynka, że za cienko. Że za wolną obsługa albo za szybka bo ona się nie nadąża spakować.
No ja to akurat tylko obsługuje spożywcze rzeczy xd I akurat z tymi mielonkami jest taki problem, że jest ich kilka rodzajów i czasem jeszcze się gubię która jest która. @cotosietutajstanelo
@cotosietutajstanelo otóż nie tym razem, tutaj nie ma podwyżek xD jestem tu i tak na jakiś czas. A serio mówiąc to czasem możesz nawet nie widzieć gdzie co leży jak wszystko tyłem do ciebie. A babka zamiast pokazać albo chociaż zamknąć ryj to na mnie krzyczeć zaczyna