Wpis z mikrobloga

Pracuje na stacji paliw połączonej ze sklepem wielobranżowym.
Dzisiaj przyszło do mnie jakieś babsko, na oko 50 lat. Na ręce wytatuowane dont give up, różowa szminka i niebieski cień do powiek. Fryzura ala chce rozmawiać z menedżerem. No i mówi 20 deko mielonki regionalnej
Szukam w lodówce, nie widzę. Pytam ją grzecznie czy gdzieś ja widzi bo nie wiem która to. Tak w ramach wyjaśnienia krótko tam pracuje i te wędliny mi się mylą bo wyglądają podobnie. A etykiety wbite tyłem do mnie więc nie pomaga.
No i się zaczęło.
- Co ja jestem żeby ci pokazać, podaj mi to tutaj natychmiast, ślepa jesteś, skandal, ona to zgłosi
XDD
#!$%@?łam się bo to był drugi wredny klient w przeciągu 15 minut. Odeszłam od lodówki i mówię jej, że niestety ale nie znam się na wędlinach dla podludzi.
Żałujcie, że nie widzieliście jej miny xD aż się zapowietrzyła z #!$%@? i poleciała do kierowniczki xD

A i nie mam nic do mielonki, po prostu babsko mnie #!$%@?ło.
#pracbaza #truestory #starebaby1234
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 69
@Maks9999 no mi potem opowiadały jak to jest z nią. Ona tu mieszkała na wsi, wyjechała do miasta i nagle wielka pani, która nami gardzi xD a jak przyjeżdża odwiedzić matkę to jej robi zakupy. I zawsze się czepiać. Że za grubo pokrojona szynka, że za cienko. Że za wolną obsługa albo za szybka bo ona się nie nadąża spakować.
  • Odpowiedz
  • 3
@cotosietutajstanelo otóż nie tym razem, tutaj nie ma podwyżek xD jestem tu i tak na jakiś czas.
A serio mówiąc to czasem możesz nawet nie widzieć gdzie co leży jak wszystko tyłem do ciebie. A babka zamiast pokazać albo chociaż zamknąć ryj to na mnie krzyczeć zaczyna
  • Odpowiedz
  • 11
@JulienSorel przecież wtedy tylko dałam obojętnie jaki sos tak jak sobie klient życzył XDD ja nie wiem czemu wy wszędzie widzicie zarzutki. Niestety w pracy w której ciągle spotyka się ludzi #!$%@? zdążą się, że nerwy ci pójdą
  • Odpowiedz
@Spajkodron3000: