Auto po rozgrzaniu traci moc, z tłumika strzela tzw "marchewa". Wcześniej kopciło mocno, wyczyściłem EGR i kolektor dolotowy - dymu nie ma. Diagnoza pokazała pic rel. Czujnik wymieniłem, żadnej zmiany. Jakieś sugestie? Z góry dziękuję!
@trzaichlac69 rozrząd był robiony niecałe 20kkm temu. Ten silnik ma chyba hydrauliczne luzy. Po prostu po rozgrzaniu samochodu turbina nie daje mi już takiej mocy przy przyspieszaniu, czasami jakby zaczęła doładowywać od 3krpm
@just_mike: masz przecież df004 rozwalona wiązka pomiędzy sterownikiem a czujnikiem, uszkodzona wtyczka albo uszkodzony czujnik miernik w łapę, odpiąć kostkę od czujnika i od sterownika i sprawdzić czy jest przejście, pojmajtaj wiązką czy nie będzie zrywać
@just_mike: nie pamiętam czy czujnik jest z jednej strony zasilany 5v czy 12v. sprawdź to (np. w autodacie) i zobacz czy napięcie jest git. jak jest #!$%@? to podaj prąd na krótko
Auto po rozgrzaniu traci moc, z tłumika strzela tzw "marchewa". Wcześniej kopciło mocno, wyczyściłem EGR i kolektor dolotowy - dymu nie ma. Diagnoza pokazała pic rel. Czujnik wymieniłem, żadnej zmiany. Jakieś sugestie? Z góry dziękuję!
@just_mike: tak, zezłomuj tego 17 letniego trupa, bo jeszcze komuś zrobisz krzywdę.
rozwalona wiązka pomiędzy sterownikiem a czujnikiem, uszkodzona wtyczka albo uszkodzony czujnik
miernik w łapę, odpiąć kostkę od czujnika i od sterownika i sprawdzić czy jest przejście, pojmajtaj wiązką czy nie będzie zrywać
Mylisz się na dowód zrzut z autodaty.