Wpis z mikrobloga

Jakoś tak od 1,5 miesiąca pisałem z taką dziewczyną. Na początku fajnie się pisało, potem się spotkaliśmy, nawet było fajnie,. Ona studiuje w moim mieście, ale teraz są wakacje więc jest 300km ode mnie, więc nie spotykaliśmy się jakoś super często. W sumie w ciągu tego 1,5 miesiąca to 4 razy ;P

Wczoraj postanowiłem jej napisać, że to bez sensu, bo ja ciągle muszę ciągnąć rozmowę. Na 'randkach' było trochę lepiej i bardziej się włączała, ale jak pisaliśmy to bardzo rzadko ona rozpoczynała jakiś temat. Nawet nie chciało jej się ciągnąć tematu, typu ja mówię że byłem w krajach A, B, C, D, X, Y, a ona nie zapytała o NIC. Za to ja wiem jakiego koloru był namiot, pod którym spała w 6 klasie na zielonej szkole.
Wiem jaka jest jej ulubiona piosenka, zespół, kolor. Ona o mnie nie wie nic poza tym co studiuję i gdzie pracuję + kilka jakichś rzeczy, które sam o sobie powiedziałem.

Ogólnie rzecz biorąc czasem nie miała tyle weny, żeby spytać "a Ty?".

A wiecie co jest najlepsze? Że dzięki mirko to nawet nie jest mi żal, nie czuję żadnych negatywnych emocji, nie czuję że coś straciłem. Wiem, że mogłem trafić na gorszą dziewczynę. Ta przynajmniej mnie nie wykorzystywała finansowo (płaciła za siebie) ani emocjonalnie.

Nie jest to jakaś zła p0lka. Wręcz przeciwnie, wydaje mi się że jest całkiem wartościowa, pracowita, ambitna, całkiem ładna.

Nie rozumiem dlaczego nie ma w niej ani grama inicjatywy. Może jest to kwestia wychowania, genów czy coś.

Ja na pewno pajacował nie będę, bo to nie o to chodzi xd

Co ciekawe gdy jej napisałem o tym, że to bez sensu to ona odpisała, że się poprawi, że jej na mnie zależy. W ogóle czasem jak mówiła o jakichś przyszłych planach to często uwzględniała mnie w nich, więc chyba traktowała mnie na serio.

Ale to nie o to chodzi żeby interesowało ją co u mnie dopiero po tym jak jej o tym powiem, że się mną interesowała XD

Tak się chciałem tylko wyżalić, chociaż mi nawet smutno nie jest xd