Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Majkel94: próba olejowa polega na sprawdzeniu czy ciśnienie ucieka "dołem" czy "góra". Chodzi o pierścienie na tłokach czy uszczelniacze na zawodach albo same zawory. Może rozrząd przeskoczył i tłok uderzył w zawór i tamtędy ucieka ciśnienie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@wanamingo: bardzo prosty test, najpierw na rozgrzanym silniku robi się próbę szczelności manometrem, następnie w cylindry, które maja nieszczelność wlewa się 100ml oleju i powtarza się próbę. Jeżeli po aplikacji oleju ciśnienie będzie prawidłowe to znaczy że nieszczelność jest na tłoku czyli na dole, może pierścienie, może pękł cylinder. Natomiast jeżeli ciśnienie sprężania będzie za niskie po dodaniu oleju to oznacza że mieszanka ucieka góra przez uszczelniacze albo same zawory
  • Odpowiedz
@Majkel94: Masz na jednym cylindrze trochę niższe ciśnienie czy całkowity brak ciśnienia? Jeśli manometr pokazuje zero to próba olejowa którą proponuje @inspektor_gadzet: nie zadziała. Proponuje kupić kamerę endoskopową i zbadać wnętrze cylindra.
  • Odpowiedz
  • 0
@Kacpoo mechanik to stwierdził. Na 1 garze kompletnie nic nie dmucha...tylko te tdi cr które tak chwalone że po 0.5nln przeleci u mnie przy oryginalnym 270 już się wysypalo....
  • Odpowiedz