Aktywne Wpisy

Ktoś kto stale jeździ po niemieckich autostradach ma jakiś patent na zmianę z nolimit na 120? Auto nie podpowiada, że za 500m będzie 120 i czasami zdarza mi się wpaść przy 180-200 hamując z 250. Wiadomo, przy węzłach/miastach jest 80-120, ale w innych miejscach? Jakaś nawigacja co podpowie co bedzie za 1km? Jakiś patent żeby jazda nie była szarpana jak na torze? #niemcy #motoryzacja #samochody
Chumbala +2
Hej. Spoldzielnia oferuje nam wymiane drzwi i placimy tylko za skrzydlo. Pytam pana jaki koszt skrzydla to ze od 2k do 3k. Na stronie widze, ze są za 1k juz drzwi wejsciowe. Czy cos zle rozumiem? Czy to sie oplaca w takim razie?
#budownictwo #remontujzwykopem
#budownictwo #remontujzwykopem





Tak jakby mieli znak ustąp pierwszeństwa a droga rowerowa była główną.
Albo jak wytłumaczyć drogowcom, że to co o----------i w tym miejscu to jest gorzej bagno i te przepisy mogą sobie w dupę wsadzić?
#motoryzacja #rower
źródło: comment_kfMfW8rRQiscd2OpEO5tm2MXT91IHUal.jpg
PobierzKretyńsko zaprojektowany przejazd. Droga przelotowa, 2x2 pasy ruchu, a jakiś debil wpierdziela tam przejazd rowerowy z pierwszeństwem.
Trzeba naprawdę mieć brak pomyślunku, żeby tak zaprojektować taki przejazd z ruchem niekierowanym -- przecież to sprowadza zagrożenie dla samych rowerzystów...
Jako rowerzysta sam bym tam postulował zlikwidowanie pierwszeństwa i postawienie znaku "ustąp pierwszeństwa" rowerzystom przed wjazdem na przejazd.
Projektowanie dróg powinno iść w parze ze zdrowym rozsądkiem a nie tylko życzeniowemu
@balrog84:
Bo znak D-6b?
Bo znak D-6b i Święta Konwencja Wiedeńska. Druga najgłupsza zasada w ruchu drogowym.
Ja rozumiem że, jak znajdujesz się na przejeździe wtedy auto musi się zatrzymać, ale zbliżając się do niego kierowca auta ma uważać, nie ma przecież obowiązku zawsze ustąpić.
Nic o pierwszeństwie nie ma
http://wrower.pl/prawo/kodeks-drogowy-dla-rowerzystow,3176.html
Nie zgadzam się z tym.
Uważam, że sztuczne przełamanie naturalnego odruchu ludzkiego, jakim jest ustalanie pierwszeństwa za szkodliwe.
Odruchowo to ten bardziej zagrożony ustępuje temu mniej narażonemu. Albo ten, co ma większe możliwości wpłynięcia na sytuację.
Rower jadący z prędkością "przelotową" jest bardziej zwrotny niż samochód jadący ze swoją "przelotową" -- rowerzyście łatwiej zahamować, poza tym to jest dla niego bardziej naturalne i odruchowe, bo w przypadku kolizji