Wpis z mikrobloga

Z nudów przeczytałem cała dyskusje jaka jest pod postami aktywistow na temat estakad. To jest jakiś dramat z ich strony. Każdy logiczny argument o tym że to miasto nie ma obwodnic jest zbijany tym samym. Tylko MPK oraz w tym mieście jest za dużo aut. Jak ktoś podaję dokładne trasy i wylicza co jest źle na jej fragmencie i czemu pomysł jest do bani i tak znajdzie się obrońca - za dużo aut i masz rower to jeździj nim. A te obwodnicę które są to starcza. W końcu jak zamykana Szewska też był kwik kierowców. No genialne porównanie ulicy w rynku vs łącznika wschód zachód, którego nie ma jak praktycznie ominąć.

Natomiast dyskusja o tym co na pl. Społecznym to już w ogóle pokazuje jak kijowe władze ma to miasto. Estkady od 15 lat są rozważane pod zburzenie. Plany są tylko już od dawna nieaktualne i nikt nie wie co tam ma powstać i jak zagospodarować ten teren. Najprościej wyburzyc i potem myśleć. A idealny pomysł to postawić tam mieszkania dla rodzin i to najlepiej w programie rodzina na swoim bo przecież są idealnie skomunikowane. Noz się w kieszeni otwiera.

@mroz3 albo @Reepo jakieś zakłady za ile w ogóle się pojawi koncepcja jak to zagospodarowac?
#wroclaw
  • 48
@Darth_Gohan: estakady wyburzą a te resztki zieleni co tam są zaorają i elo biurowce albo "luksusowe apartamenty"

Aktualnie kierowcy są traktowanie jako obywatele drugiej kategorii a aktywiści nie są w stanie zrozumieć że owszem MPK niech ma priorytet ale są ludzie którzy nie chcą i nie będą jeździć rowerem do pracy ze względu na dystans, klimat, jakość powietrza czy zwykłe nie chce mi się, już pomijam że nie każdy ma możliwość
@Darth_Gohan: Będzie tak jak z przejściem świdnickim, miały być cuda wianki pod tym przejściem jakaś biblioteka miejska czy kawiarnia a jest jakieś gówno, które jest wiecznie zamknięte jak tamtędy przechodzę xD.

Dodatkowo jeszcze teraz jak widzę, że jedzie tramwaj to czekam grzecznie na czerwonym aż mi ucieknie zamiast normalnie przebiec na dole przejściem i wejść do tramwaju xD.
@Darth_Gohan: aktywisci maja zwykle 18-23lat, gowno prace w korpo i moga sobie rowerem na owocowe wtorki pomykac. Jak sie pojawi dziecko, jak sie okaze ze zlobek jest 5km dalej, a kupionego mieszkania nie da sie zmienic jak rekawiczki na wynajem, to dziwnym trafem taki aktywista zaczyna nagle myslec i mowic ludzkim, glosem.
Tylko co z tego jak na jego miejsce jest juz kilku mlodych gniwenych, z kolejnymi rewelacyjnymi pomyslami na zycie.
@PurpleHaze: Zapomniałeś, że w dzisiejszych czasach jest wśród tych aktywistów coraz więcej baranów, którzy mówią, że nie będą mieli dziecka bo walczą w ten sposób z emisją co2, przez co ich liczba może się zwiększyć. Sam znam takich ludzi ¯\_(ツ)_/¯
@ahaw: Pod postem TUWM jest kllkanaście komentarzy sensownych. Każdy znajdzie coś dla siebie. https://tinyurl.com/y6tpalo6 Generalnie tutaj.
@mroz3: Jak zwykle muszę się zgodzić. Druga kategoria i najgorszy wróg. Zacząłęś juz jeździc naszym cudnym MPK? :)
@Tommy__: Raz różowa była tam na jakimś spotkaniu z autorem książki czy czymś podobnym. Ale faktycznie ta przestrzeń wydaje się martwa. A co do przechodzenia na czerwonym to tam najbardziej mi się podobają przepychanki o
juz jeździc naszym cudnym MPK?


@Darth_Gohan: juz przestałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

aktywisci maja zwykle 18-23lat, gowno prace w korpo i moga sobie rowerem na owocowe wtorki pomykac


@PurpleHaze: wypisz wymaluj Kokoszkiwicz dumny dziennikarz Wyborczej razem ze swoją zgrają przytakiwaczy będzie ci wklejał rozwiązania komunikacyjne miast 2-3x mniejszych (powierzchnia, ludność albo jedno i drugie) względnie miasta posiadające metro. I będzie darł ryja ze zdjęciem jakiegoś woonerfa
@mroz3: Ten to jest po prostu najlepszy ;) Wypunktowali go ostatnio to na chwilę przycichł. Pewnie szykuje tekst o hejterach.
BTW. Jeżdzę tą komunikacją dość często ale to jakim dramatem jest jazda 125 to szkoda gadać. Na fragmencie od Dworca do Hallera to myślałem, że kręgosłup stracę tak nim miotało na tych dziurach.
@Iudex: Wiadomo, że tylko zbiorkom na dłuższą metę jest rozwiązaniem. Ale jak nie ma rozwiązań ani pod
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Darth_Gohan: Przy naszej klasie zarządzającej działki na Społecznym zostaną pięknie #!$%@?, tak jak został ubity centrum południe.

Wrocław marzy o byciu europejskim miastem, ale bez odpowiedniego kapitału oraz przeorania, zatrzymania rozlewania się miasta nigdy nim nie będzie.
@Bratkello: Ale nawet na tą chwilę nie ma przed czym protestować bo planów nikt nie zna ;) Tam pójdzie taki wałek, że jeszcze będziemy klaskać ekipie uszami :)

Wrocław o wielu rzeczach marzy i czasem coś się psim swędem udawało tylko, że spoczęli na laurach i trzeba zacząć robić to się okazuje, że nie ma komu :(
via Wykop Mobilny (Android)
  • 14
@PurpleHaze: "Jak sie pojawi dziecko, jak sie okaze ze zlobek jest 5km dalej, a kupionego mieszkania nie da sie zmienic jak rekawiczki na wynajem"

Gdyby miasto zaczęło projektować od podstaw nowe osiedla z pełną infrastrukturą, gdyby deweloper by budowal takie osiedla i nie było by innych produktów to na pewno problem byłby mniejszy.

Ostatnio odwiedziłem Smolec. Byłem przerażony że każdy tam na podjezdzie po dwa samochody, a przecież obok biegnie linia
via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@mroz3: lel i wszystko zostanie przerobione w produkty inwestycyjne :D. To ja już wolałbym jakieś centrum biznesowe poprzeplatane z jakimś centrum kulturowym. Przynajmniej ruch takiej masy ludzkiej spowodowałby na pewno pojawienie się innych usług.

Dobrym przykładem jest ulica Szczytnicka. Od czasu wybudowania biurowców GreenDay na tej ulicy pojawiły się różnego rodzaju knajpki bądź usługi. Wcześniej ulica była martwa.
@mroz3: Bardzo dużo dobrego zrobi dla mnie takie osiedle. Tak jak Tarnogaj na Nyskiej czy Jesionowej. Dawniej tam były same magazyny i garaże, teraz pobudowali i dalej budują nowe bloki mieszkalne. Jedyne co mi to dało to większe korki w okolicy bo osiedle zawalone autami + tłumy w MPK bo ilość tramwajów się nie zwiększyła.