Wpis z mikrobloga

Miruny i Mirabele- wypowiedziałem Transowi umowę, miałem dostęp do ich platformy do wczoraj. Dziś dostałem już dwa telefony od klientów, którzy byli zesrani, że coś się stało z naszą firmą, bo przy próbie kontaktu przez Transa wyskakuje komunikat, że nasze konto jest zablokowane. Poprosiłem znajomków żeby coś do mnie napisali i u kolegi faktycznie wyskakuje komunikat o blokadzie konta, a u koleżanki nic (korzysta ona z niemieckojęzycznej wersji).

W mojej opinii to źle wpływa na wizerunek naszej firmy, blokada konta brzmi jak "nie płacili, więc odcięliśmy im dostęp"/ "bankrut" etc., a my po prostu wypowiedzieliśmy umowę. Myślicie, że mogę kręcić małysza o to?

W komentarzach zdjęcia od znajomków.

#bekaztransa #poradyprawne #prawo #januszebiznesu
  • 12
dlaczego nie napisali, że nie korzystam już z ich giełdy?


@Bakys: a dlaczego mieliby napisać? mają jeden komunikat w systemie na zablokowane konto
to twój problem żeby poinformować wszystkich kontrahentów że rezygnujesz z usług Transa i żeby kontaktowali się z tobą w tobie wygodny sposób
dlaczego transowi miało by zależeć na twoich odczuciach jeżeli nie korzystasz z ich usług?

pytanie - czy twoje konto w systemie trans jest zablokowane?
jest
no
@TwojStaryToKorniszon: masz zupełną rację, ale czy uważasz, że taka zagrywka jest fair? postaw się w mojej sytuacji. dodam, że wydzwaniają do mnie po pięć razy dziennie z propozycją przedłużenia umowy itp itd, a potem odstawiają coś takiego.
@Bakys: oczywiście, że jest fair - to Ty powinieneś swoich klientów poinformować, że kończysz korzystać z usług tej firmy, żeby nie byli zaskoczeni. To tylko i wyłącznie Twój problem, jeśli nie masz w umowie z nimi wskazanego jakiegoś ich obowiązku informowania klientów w razie rezygnacji z problemu, to oburzasz się kompletnie o nic próbując swoje obowiązki na nich przerzucić.
@hippomasaz: OK, zignorujmy temat tego, że zadzwonili do mnie klienci. Pozostaje sam fakt tego, że w ich bazie dostępnej dla wszystkich widnieję jako zablokowany, co może sugerować na przykład problemy z płynnością finansową. TO jest problem. Ja naprawdę nie mam problemu o to, że nie mogę rozmawiać z klientami przez Transa xD
@Bakys okej a jaka odpowiedz wolalbys uslyszec ze strony transa, ze twoja firma po prostu nie jest juz klientem, czy ze nie udzielaja w ogole informacji na ten temat? Czy ze wypowiedzieliscie umowe?
@bardzoprosz3: na przykład żadną, tak jak u koleżanki na niemieckiej wersji. Ew. każdą inną według której nie jestem zablokowany, a na przykład nieaktywny etc. Brzmi lepiej niż blokada, nie uważasz?
@Bakys nie przywiazywalbym osobiscie wagi do tego czy jestes nieaktywny czy zablokowany ale faktycznie brak jakiegokolwiek komunikatu bylby najlepszy, jak ktos chce cos wiedziec dzwoni do Ciebie lub transa i po sprawie
@bardzoprosz3: Ty nie, ja pewnie też nie, ale jak już wspomniałem wyżej, dwóch klientów zadzwoniło zapytać czy wszystko z nami OK, bo wyskakuje komunikat o blokadzie. Pierwsze skojarzenie- plajta.