Wpis z mikrobloga

Mireczki co sądzicie o Hermès Terre d’Hermès? Szukam czegoś do 300zl za 100ml, jestem laikiem, kiedyś miałem probke i była całkiem ok. Może coś innego polecicie? Ewentualnie coś dużo tańszego a trwałego #perfumy
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@bred_one: Miras polecam Ci ten zapach jest całkiem spoko, sam niedługo będę brał się za flakon, ale jeśli pytasz o polecenie, to mogę przytoczyć Ci 50 zapachów, które ja polecę, mogę też podać Ci 50 zapachów które większość Ci poleci.

1) Wejdź w belkę tagu, masz tam wypisane zapachy w różnych przedziałach cenowych (pamiętaj, że wyższa cena nie oznacza lepszych parametrów). C--j masz od razu link bo nudzi mi się w
  • Odpowiedz
@bred_one: bardzo przyjemny zapach, ale słyszałem teorie o różnych reformulacjach, które zniszczyły jego parametry. Mam odlewkę, niestety nie wiem co to za batch, ale trzyma spokojnie 8h umiarkowanej projekcji.
W podobnym klimacie polecam Montale Red Vetiver.
  • Odpowiedz
  • 0
@bred_one zapach spoko, ale bierz Montale Red Vetiver, to samo, ale lepsze parametry. Ewentualnie Rasasi Fattan, podobne, dobre parametry i sporo niższa cena.
  • Odpowiedz
@bred_one: Generalnie wbrew temu co ludzie mówią, ja bym odpuścił Terre - głównie z uwagi na mega dziwne parametry. Co z tego, że masz tu "jakość" składników, która znika po godzinie dwóch i masz drydown. Lepszą alternatywą jest oczywiście Red, ale możesz poczaić się na fattana. Ewnetualnie Bentley infinite intense, który opisywał gdzieś ktoś na tagu :) a ja klasycznie polece NR for him bleu noir :) (albo dunhill icon)
  • Odpowiedz
@bred_one: Ten zwykły Terre wydawał mi się za mało wyrazisty, ale w wersji Intense Vetiver uważam za super zapach, jeden z moich ulubionych obecnie. Parametry IV ma na mnie dobre, ale najlepiej potestować na własnej skórze, bo widziałem też sporo narzekań.
  • Odpowiedz