Wpis z mikrobloga

Gorthic 3 -> 2 -> 1

1 - Grafika i sterowanie to jakieś nieporozumienie, gra jest kanciasta a ze względu na spartaczone sterowanie gra jest niegrywalna dla normalnych graczy. Nawet układ klawiszy jest bez sensu i trzeba zmieniać zanim się uruchomi tego gniota.

2 - Grafika i sterowanie poprawione, gra jest klimatyczna oraz posiada ciekawą fabule.
Nie ogranicza nas żadna bariera więc możemy poruszać się po zamkniętym terenie, otoczonym gurami które są zbugowane i można po nich latać w każdym kierunku bez potrzeby walki z potworami :P

ps. do górniczej doliny można dostać się w kilka minut od rozpoczęcia gry

3 - Śliczna grafika, ogromny otwarty świat oraz dziesiątki wiosek i zamków do zwiedzenia.
Gra podzielona na trzy duże krainy, mamy możliwość dołączenia do kilku frakcji, orki gadają no i wreszcie możemy zabić króla Robala śmiecia drugiego.

#takaprawda #gry #staregry #gothic #gothic2 #gothic3
SiemkaKtoPeeL - Gorthic 3 -> 2 -> 1 

1 - Grafika i sterowanie to jakieś nieporozum...

źródło: comment_Yj2YasVuCy8Y299NvRi2ZNeh5SuJkgFM.jpg

Pobierz
  • 18
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@SiemkaKtoPeeL Ogromnym minusem 3 jest jej schematyczność w sensie - wejdź do miasta, przynieś, podaj, pozamiatał, idź do kolejnego miasta. Trochę to nudne było. System walki też jest tragiczny moim zdaniem, toporne ruchy, brak dynamizmu. Czary ujdą, ich system był nawet przyjemny.
No i sama gra była niedokończona, zabrakło kilka miesięcy na dopracowanie silnika, rozwinięcie kilku wątków (4 smoki były na kontynencie umieszczone przez twórców, halo) wypełnia pustych obszarów.
To są moim
@SiemkaKtoPeeL: trójka byłaby świetną grą, ale zabił ja w pełni otwarty świat i powtarzalność. Dali duży świat, który był pusty i niezbyt przez to ciekawy, do tego podobne do siebie questy typu "zabij, przynieś, pozamiataj" i nieciekawe miasta, zwłaszcza po odbiciu z rąk orków, gdzie pojawiają się randomowe postacie z którymi nie ma żadnej interakcji. Gdyby dali sobie trochę więcej czasu albo też drugi raz pomyśleli nad niektórymi pomysłami to zdecydowanie
@Wobolobo: Czy ja wiem czy pusty, w Myrtanie jest zamek obok zamku a między zamkami wioski i lasy. Ja tam się jarałem dużym otwartym światem, zwiedzałem i przy okazji wbijałem poziomy i się świetnie bawiłem :P

lubiłem po wyczyszczeniu miast samemu przyzywać sobie postacie i tworzyć kolejne wojny, przed zamkiem orków wzywałem 50 rebeliantów i szliśmy robić #!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@SiemkaKtoPeeL: no cóż, kwestia jak się patrzy. Za pierwszym razem faktycznie otwarty świat robił wrażenie, ale z czasem zacząłem zauważać braki np. w npctach poza miastami. Sam napisałeś że zamek obok zamku, a obok jeszcze wsie, ale co z tego jak miałeś tam jedną czy dwie postacie do pogadania a reszta to npcty bez interakcji. To szybko sprawiało to odczucie pustki w świecie, niby fajnie bo są, ale jakby ich nie
@SiemkaKtoPeeL: Gothic 1 to była sensowna gra, reszta to jest regres. Banalne wątki, #!$%@?, okropne niedopracowanie świata. Gothic 3 to już jest #!$%@? żart.

Gothic 3 jest tak naprawdę najbardziej topornym Gothiciem, masz ogromny świat bez możliwości jego eksploracji (brak możliwości nurkowania i wspinania się), w dodatku śmiertelnie nudny i powtarzalny. Każde miasto wygląda tak samo. Identycznie. W każdym mieście trzeba zbierać paczki z bronią, w każdym mieście jest buntownicze podziemie