Wpis z mikrobloga

Być może czytaliście już tą wypowiedź Roberta Kubicy dla RaceFans, ale dla mnie jest ona nowa i bardzo wiele tłumaczy: "Ślizgam się za każdym, gdy zbyt mocno dociskam opony. Nie mam przyczepności i nawet kiedy staram się utrzymać tempo, jestem w stanie to robić przez dwa lub trzy okrążenia. Potem opony się przegrzewają i ślizgają... Za każdym razem, gdy opony zaczynają się ślizgać jedziesz wolniej. Więc muszę jechać tak, żeby się nie ślizgały, ale wtedy tempo jest bardzo wolne." #f1 #kubica #echapadoku #panszafa
  • 25
@podobno_mialem_multikonta: Byloby to o tyle dziwne ze poprzedni rok spedzil jako testowy o czym chyba wszyscy zapominaja, wiec mial okazje sie z nimi zapoznac ALE w tym roku juz wspominal ze cos musi zmienic w 'trybie wyscigowym'

Przy czym i tak juz musial zmodyfikowac styl jazdy bo w dawnej formule caly wyscig jechalo sie na tempie z kwalifikacji a teraz to bardziej zarzadzanie.

Na obrone Roberta trzeba oddac ze przegrywa tez
@GhostTrick: Budowanie tempa - to właśnie dzieje się między piątkiem, a niedzielą. To jest trochę jak zaglądanie w szklaną kulę - jak bardzo zmieni się tor, jak bardzo zmieni się charakterystyka opon, jaki to może mieć wpływ na balans samochodu. Próbujesz to wszystko przewidzieć. Kierowcy idąc w kwalifikacje, czy wyścig nie widzą jak samochód będzie się spisywał.

Leclerc ostatnio dużo o tym mówił. Że skupiał się na tym, co tu i
@podobno_mialem_multikonta:
W kwestii różnych pakietów aerodynamicznych polecam ci posłuchać ostatniego podcastu z Matthew Carterem. Ekipa Maldonaldo bardzo się rzucała, że dostają gorsze i starsze części, więc zespół dalej dawał im gorsze i starsze części, ale potajemnie. Różnice były rozpoznawalne dla kilku ludzi z fabryki i części inżynierów.

Wiem, że masz zamiłowanie do renderów, ale to nie takie proste ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kubica mówił też w innym
@drhab: Z każdego wyścigu są setki, a może nawet tysiące zdjęć takich elementów jak przednie, tylne skrzydło, więc znalezienie różnic nie jest wcale takie trudne. To, że Pastor nie był w stanie tego zauważyć, to już inna kwestia. Druga kwestia jest taka, że Williams nie miał specjalnie czym żonglować, bo przed długi czas nie produkowali nic nowego, jak tylko części zamienne w tej samej specyfikacji. Nowy pełny pakiet zadebiutuje z tego