Wpis z mikrobloga

@pekas: różnic było więcej, niż sam pulpit, przede wszystkim różnicą był automatyczny system zadawania i utrzymywania prędkości, w pełni sterujący stycznikami rozruchowymi. Do dzisiaj wszystkie dziewiątki mają pozycję "A" na nastawniku jazdy, która jest właśnie tego wynikiem. I na żadnej to nie działa ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
Do dzisiaj wszystkie dziewiątki mają pozycję "A" na nastawniku jazdy, która jest właśnie tego wynikiem. I na żadnej to nie działa ¯_(ツ)_/¯


@czyznaszmnie: Właściwie to na nastawniku kierunku. A nie działa. bo jest to jedyny element tego systemu na EP09... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Swoją droga UPZ na lokomotywie ze zmianą połączeń silnika, stycznikami oporowymi i względnie nieodpornymi na przegrzanie oporami - to nie mogło się
  • Odpowiedz
@Ziner: dwóch, pudło lub ostoja z 48 poszła na remont 001.

W zasadzie to na nastawniku jazdy i kierunku, chodziło mi o pozycje prądu zadanego. ale na kierunkowym, obok Rakiety jest też Auto ;)
  • Odpowiedz
@Ziner: ale miało powstać (i w zasadzie powstało) 48 :) jeśli dobrze kojarzę to to nawet nie było pudło z 48, tylko z którejś wcześniejszej, bo 012 miała numer fabryczny 013, i dlatego była nazywana pechową w ZNLE :)
  • Odpowiedz
@czyznaszmnie: A to jak tak liczymy, to w założeniach nie miało się skończyć na 48 sztukach. Więc brakuje zdecydowanie więcej.
Nie może być z tak niskiego numeru, bo pudło 001 nie wisi już na wieszakach. No i jakoś nie kojarzę przesunięcia numerów fabrycznych wśród EP09.
  • Odpowiedz