Wpis z mikrobloga

Spływają powoli pierwsze opinie prawdziwych użytkowników "Tesla killerów".
Tutaj recenzja od faceta, który co roku prawie kupuje nowe auto.
Do wyboru Jaguara iPace skłoniły go opinie w profesjonalnych magazynach i programach TV.

Już na starcie z obiecanych 234 mil zasięgu miał 201 mil na baterii 100%.
Dealer mówił, że po chwili jazdy zasięg pokaże więcej, ale 24h jazdy pokazały, że 201 mil to był i tak "optymistyczny zasięg"

TLTR: "Powinienem kupić model X, było by taniej i lepiej". Jest w trakcie zwrotu auta do dilera i walki o oddanie kasy.

xD xD xD

#tesla #ipace #jaguar #ev #motoryzacja
L.....m - Spływają powoli pierwsze opinie prawdziwych użytkowników "Tesla killerów". ...

źródło: comment_5kEM7ROnhPAUFZwKZvUP5Bt0r5OCz1hh.jpg

Pobierz
  • 44
  • Odpowiedz
Tak to jest jak się zdradza Teslę, i bierze wynalazek od nowicjuszy w dziedzinie full elektryków XD


@PanPrezes_PL: oby Niemcom się udało wejść w ten rynek odpowiednio, wolę oddać hajs europejczykowi niż amerykańcowi.
  • Odpowiedz
@ElGovanni: kupując niemieckie auto oddasz hajs głównie Azjatom, akumulator to najdroższa część takiego auta i tam są największe marże, a Niemcy baterii nie produkują
  • Odpowiedz
@kyosti: Daimler ma kontrakty na dostawy ogniw na 20 mld € z LG Chem, Samsung SDI i CATL. W polskiej fabryce pewnie będą je składać w moduły gotowe do montażu.
  • Odpowiedz
@Line-Storm:

Kupowanie elektrycznego samochodu w 2019 roku

Nie wiem jak ludzie mogą mieć tyle kasy i jednocześnie nie widzieć jaki ten rynek jest sztucznie napompowany. Poczekajmy 10 lat to może coś z tej technologii będzie. Na razie robią gówno za chore pieniądze.
  • Odpowiedz
@Flypho: Już jest całkiem okej, oprócz ceny. Tesla Bjorn odwalił 2780km w 24h modelem 3 (tylko cena 250k jeszcze odrzuca), jest już to samochód do użytku jak masz gdzie naładować.

Co do cen najbardziej rozwalił mnie VW i ich e-crafter. cena z podatkami to chyba 250k a bateria 38kw(w sumie to przeszczep z e-golfa). Silnik kosztuje z 1keuro baterie załóżmy 8k euro za paczkę - dodajmy, że odpada silnik i
  • Odpowiedz
Do wyboru Jaguara iPace skłoniły go opinie w profesjonalnych magazynach i programach TV.


@Line-Storm: profesjonalne magazyny i telewizja robią to co robią za pieniądze. Nie opłaca im się obsrać "jagułara", bo wtedy a) proces w sądzie b) brak kasy z reklam c) następnego do testów nie dadzą i trzeba będzie robić programy o niczym (jak Discovery).
Wydawałoby się, że to jest wiedza powszechna, ech.

A jak takie sztuczki marketingowe działają na psychologię dobrze widać na przykładzie
  • Odpowiedz
@Hababubu: to jest w końcowej fazie, czy już produkuje? Bo uruchomienie produkcji bez końcowego odbioru obiektu, to raczej nie w tej części świata, a szczególnie nie w Niemczech. ;)
  • Odpowiedz
  • 0
a zasięg nie zależy przypadkiem od temperatury i ukształtowania terenu? poza tym to jest wartość orientacyjna

@zcaalock co do zasięgu to wszystko ma wpływ, jeździłem kia soul przez kilka miesięcy i w zimę max 100 km można było zrobić. W maju chyba 170-200 max na spokojnie
  • Odpowiedz
@KHOT: Masz kilka bloków i działa np. ten w którym pracuje mój ojciec a na części nie ma jeszcze skompletowanego personelu. Źle to wcześniej ująłem xD
  • Odpowiedz
mnie też denerwują passaty 1.9 tdi bez katalizatora dymiące jak płonący skład opon ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@GrindujTopy: Nie tylko Passaty, obecnie to plaga w Polsce i powinni walić za to mandaty bo smrodzi cholernie, a sprawny diesel sam w sobie nie jest zagrożeniem.
  • Odpowiedz
@XpedobearX: No wiadomo, że tak dla żartu napisałem z tym passatem Mirku. Wszystkie diesle bez kata powinny iść na złom, wycięcie dpf jeszcze jestem w stanie zrozumieć bo to bywa mocno problematyczny element.
  • Odpowiedz
nie zależy przypadkiem od temperatury i ukształtowania terenu?


@da3m0n: Zależy od samochodu. Niektóre tracą 50% zasięgu zimą. Inne kilkanaście procent.
Koleś ma średnie zużycie energii /km w mieście większe o ~40% niż model X na trasie. A to przy wysokich prędkościach zużycie powinno być duże, nie na odwrót.

Model X ma identyczne zużycie jak on w mieście gdy ciągnie kemping na haku
L.....m - > nie zależy przypadkiem od temperatury i ukształtowania terenu?

@da3m0n...
  • Odpowiedz