Aktywne Wpisy
#nieruchomosci #polska taki wykres dzisiaj dostałem na poparcie argumentów, że Polacy nie chcą się rozmnażać bo wygodnictwo, szkoda tylko że na tym wykresie NAJBARDZIEJ POPULARNĄ odpowiedzią wśród mężczyzn (60%) jest argument NIE MAM WŁASNEGO MIESZKANIA
kto by pomyślał że polak robak nie chcę zakładać rodziny w wynajmowanym mieszkaniu mniejszym niż przepisowy kojec dla psa
TAK UMIERA POLSKA, WŚRÓD ŚMIECHU BETONOWYCH MILIONERÓW
kto by pomyślał że polak robak nie chcę zakładać rodziny w wynajmowanym mieszkaniu mniejszym niż przepisowy kojec dla psa
TAK UMIERA POLSKA, WŚRÓD ŚMIECHU BETONOWYCH MILIONERÓW
siwy-y +854
Jak można nie szanować Polskiej Policji? A szczególnie tej najlepszej z Zielonej Góry? Pół roku czekałem na jakiś odezew w sprawie przywłaszczenia sobie moich 6 stów w Biedronce przez goscia, który był bardzo dobrze widoczny na nagraniu, które bezzwłocznie zabezpieczyło Jeronimo (dla nich szczere podziękowania za szybką i profesjonalną reakcje), tym bardziej, że frajer płacił kartą, a nie gotówką xD
I Cyk umorzenie, a teraz znowu można wlepiać mandaty, żeby obywatel czuł
I Cyk umorzenie, a teraz znowu można wlepiać mandaty, żeby obywatel czuł
3 dni do końca (╥﹏╥)
Dzisiejsza gra:
Quake III: Arena
Data wydania:
Platformy: PC, PS2, X360, Dreamcast
Gatunek: FPS
Opis: Quake III: Arena to trzecia pełnoprawna odsłona popularnej serii strzelanin FPS, która zrewolucjonizowała i na zawsze odmieniła oblicze gatunku. Deweloperzy ze studia id Software postanowili odejść od dotychczasowej formuły rozgrywki i skoncentrować się w całości na trybie rozgrywki wieloosobowej. Gra ukazała się w roku 1999 na komputerach osobistych (Windows, Linux i Macintosh), zaś rok później doczekała się również konwersji na konsolę SEGA Dreamcast. Ze względu na specyfikę produkcji, warstwa fabularna Quake III: Arena została jedynie delikatnie zarysowana. W grze wcielamy się w role największych wojowników wszech czasów, którzy ku uciesze rasy Vadrigar rywalizują ze sobą na specjalnie zaprojektowanych arenach.Pod względem mechaniki, rozgrywka w Quake III: Arena nie odbiega w sposób znaczący od tego, co oferowały w trybie wieloosobowym poprzednie odsłony serii. Zabawa toczy się tu w znacznie szybszym tempie niż w Quake’u II, choć nie tak szybkim jak w jedynce. Do dyspozycji graczy oddano arsenał dziewięciu dobrze zbalansowanych broni: Gauntlet, Machinegun, Shotgun, Grenade Launcher, Rocket Launcher, Lightning Gun, Railgun, Plasma Gun oraz potężny BFG 10K, przypominający podobny model z serii Doom. Bronie pojawiają się w regularnych odstępach czasu w określonych punktach mapy, a każda z nich sprawdza się najlepiej w innych warunkach rozgrywki. W przypadku śmierci gracz traci posiadane aktualnie bronie i odradza się z dwiema losowymi giwerami o stosunkowo niskiej sile rażenia. W grze nie zabrakło oczywiście typowych dla serii power-upów, które przywracają określoną ilość zdrowia lub pancerza, na pewien czas zwiększają prędkość poruszania się czy siłę broni, a także zapewniają niewidzialność, zdolność teleportacji lub latania, a nawet czasową nieśmiertelność. Jedną z głównych innowacji jest możliwość zdobywania podczas walki rozmaitych odznaczeń, przyznawanych za efektowne akcje, np. przejście mapy na jednym życiu czy określoną liczbę trafień lub fragów z rzędu.W odróżnieniu od poprzednich odsłon cyklu, Quake III: Arena koncentruje się przede wszystkim na rozgrywce wieloosobowej. Wśród dostępnych trybów zabawy znalazły się: Free for All (FFA) – czyli klasyczny deathmatch, w którym każdy z graczy walczy na swoje konto, Team Deathmatch (TDM) – drużynowa odmiana FFA, Tournament – pojedynek dwóch graczy, oraz Capture the Flag – gdzie celem dwóch drużyn jest przejmowanie flag przeciwnika przy jednoczesnej obronie własnych. W zależności od trybu rozgrywki, bawić się może jednocześnie do 16 graczy. W Quake III: Arena znajdziemy także opcję zabawy dla jednego gracza, czyli serię potyczek z kierowanymi przez sztuczną inteligencję botami. Zabawa podzielona jest na siedem etapów o rosnącym stopniu trudności, a dostęp do kolejnych uzyskujemy po przejściu wszystkich map na danym poziomie. Całość uzupełnia tryb skirmish, czyli potyczka z botami, w której możemy dowolnie modyfikować parametry rozgrywki.
Źródło: https://www.gry-online.pl/
To tyle jak ktoś ma jakieś pomysły/uwagi to zapraszam do komentowania( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oceny graczy PC:
Metacritic: 9,0
Gry-online: 8,5
#retrogaming #staregry #gry
Możesz zapisać/wypisać się klikając na nazwę listy.
! @Krx_S @EsoGetsReal @BaNaNv13 @Dominias @Mandarlin @scoobydoopl @wielkilen @Gandezz @Gregin77 @omi_kron @RaknieborakzDojczow @wieczorx @Pepek160 @jamnig @ponik_kolny @Puccini @poprostumort @krullol @mocneAnaboliczne @CWhitePL @Renessa @wlochatyjoe @Vinet @rekoj @mam_tu_niezly_ubaw_ @dreszczykemocji @dajpandolara @wojtal567 @tomund
https://youtu.be/Vl-Lnn6Gfac