Wpis z mikrobloga

@suqmadiq2ama: masakra, a ja byłem przekonany, że w Rotterdamie już nie da się więcej zrobić: parkingi są dosłownie wszędzie, ścieżką też dojedziesz praktycznie tą samą trasą co byś szedł.

W ogóle byłem przekonany, że w Warszawie jest wystarczająca infrastruktura rowerowa, i że to słusznie, że Masa Krytyczna się rozwiązała, ale po powrocie z kilku miesięcy w Holandii widzę jakie tu są we wszystkim ogromne braki
@TheresNoGodButMe: przykre jest to, że w dalszym ciągu zdecydowanie za mało osób dostrzega jakie korzyści niesie rozwój infrastruktury rowerowej, wystarczy poczytać jakie nastroje są na głównej wykopu przy większości znalezisk z rowerzystami

Ludzie zaczynają jeździć do pracy rowerami jak mają po czym - przykład Jaworzna na Śląsku). Niestety jakość budowanej u nas w miastach infrastruktury rowerowej jest często fatalna (kostka brukowa, co chwile wjazdy do posesji, często brak oddzielenia od pieszych
@wykopowaswinia:
no u nas jest dramat-nawet głupich miejsc do przypięcia roweru brakuje-ja przed blokiem mam do wyboru: do latarni na środku chodnika albo do poręczy od schodów na środku trawnika.. A obok parking na 50 samochodów. I jeszcze na całym osiedlu parkingi po obu stronach drogi.

Ale to trzeba się przejechać do Kopenhagi czy Rotterdamu, pomieszkać tam ze 3 miesiące... ale nasi politycy i urzędnicy jeżdżą służbowymi limuzynami, więc nawet jak