Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kompot_z_grzybuw: jak trafisz na niezajechany na motodoktorze to koszty są zerowe.
Motory te się raczej nie psuja zwłaszcza te zadbane. Problemem jest ich wiek. Produkowane były 20 lat temu.
Z remontami jest tak, że dużo osób robi je po kosztach na zamiennikach zamiast na oem częściach.
Motor że sprawna lambdą i po czyszczeniu wtryskiwaczy potrafi w trasie spalić 5.5 litra :)
@kompot_z_grzybuw mankamentem jest to, że zadbane silniki to białe kruki, ciężko znaleźć nieprzetyraną jednostkę. Legendarna głowica, będąca obiektem częstych mini-me (przekładki samej głowicy do bloku nonVTEC), dodająca Witka do silników choćby 1.4. Wiele części po dziś dzień dostępnych, masa materiałów o tym silniku... na VTECu cośtam łykną oliwy, ale ten typ tak ma. No i to jest też jednostka z tych świetnych rozwiązań Hondy z lat 88-00 gdzie niemal wszystko pasuje P&P