Wpis z mikrobloga

@ScaRRyMaN: Da się jakoś to samemu sprawdzić czy jest zużyty czy zatkany? P0420 błąd mam, wydajność katalizatora poniej progu. Mnie tam spaliny nie przeszkadzają, jedynie o osiągi mi chodzi xD
  • Odpowiedz
@GracekPL: a powinny ( ͡° ͜ʖ ͡°). To jest od drugiej sondy, rzadko kiedy ma to wpływ na na osiągi (możesz dać zaślepkę między gniazdo a sondę i błond magicznie zniknie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Da się jakoś to samemu sprawdzić czy jest zużyty czy zatkany?


@GracekPL: Jak masz w kolektorze map sensor albo vacuometr zewnętrzny to można obserwować czy zwiększa się podciśnienie wraz ze podnoszeniem obrotów na biegu jałowym. Jak wydech jest zatkany to z jakichś 0,3 bara na obrotach biegu jałowego będzie się podnosić a jak wydech nie zatkany będzie spadać im większe obroty dasz. Inna opcja to wykręcenie sondy regulacyjnej (przed katem)
  • Odpowiedz