Wpis z mikrobloga

Chcę zainstalować web.py do pythona, ale mam problem. Próbowałem easy install czy standardowej metody
pip install web.py==0.40-dev1
Wstawiałem też ścieżkę: cd C:\Users***\AppData\Local\Programs\Python\Python37-32
i pojawia się informacja:
Requirement already satisfied: web.py==0.40-dev1 in c:\users\jukon\appdata\local\programs\python\python37-32\lib\site-packages (0.40.dev1)
mam przeczucie, że powinno to byś zainstalowane w folderze Scripts. Przy próbie uruchomienia pliku z import web w PyCharmie mam błąd:
import web
ModuleNotFoundError: No module named 'web'
Ogólnie jestem zielony i proszę o pomoc :D
#naukaprogramowania #python #programowanie
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@keyg: Czyli w PyCharmie masz pewnie jakoś skopane ustawienia interpretera. Nie wiem, nie używam tego środowiska, wiec za bardzo nie pomogę, ale spróbuj może zresetować ustawienia do domyślnych, albo chociaż ustawienia samego interpretera.
Może być tak, że w PyCharmie używasz jakiejś innej wersji Pythona, niż ta, na której instalowałeś web.py.
Sprawdź, czy na pewno używasz "Python37-32", tak jak napisałeś w pierwszym poście.

A najlepiej to przesiądź się na VS Code,
  • Odpowiedz
@keyg: No bo to jest raczej problem z samym kodem, a nie biblioteką.
Jesteś pewien, że ta część jest poprawna: app = web.application(urls, globals()) ?
Nie używasz przypadkiem jakiegoś poradnika do starszej wersji web.py?
W sumie ta deklaracja "urls" też nie bardzo mi się podoba.
  • Odpowiedz
@vasper: Już się mocno pogubiłem w tym, tą część kodu można wziąć ze strony:
http://webpy.org/
a kurs ostatnią aktualizację miał 11/2018, nie widzę informacji kiedy dokładnie ten temat wyszedł. Ale jest tak jak mówisz biblioteka jest raczej zainstalowana, więc dzięki wielkie za pomoc :D poszukam bardziej aktualnego poradnika i zobaczymy co z tym fantem dalej.
  • Odpowiedz