Wpis z mikrobloga

@GrindujTopy:
Szanowny Panie,

a nie pomyślał Pan, że Pani @Siemahej może mieć partnera, który jest także jej oparciem finansowym, dzięki czemu może realizować swe pasje bez względu na takich maruderów jak Pan, co każdy kierunek inny od prawa, medycyny i informatyki miesza z błotem porównując do fekaliów. Niech Pan się pochwali swoim kierunkiem studiów, to ciekawe, czy będzie Panu miło słuchać, jak gawiedź wyśmiewa Pański kierunek...

Z poważaniem
Uczony Intelektualny
@uczony_intelektualny: że Tobie się chce trzymać tej formułki przy każdym poście...
nie mam studiów, nawet matury nie mam tylko samo liceum skończone zaocznie. mimo to pracuję za granicą i zarabiam po przeliczeniu na złotówki około 12-15k miesięcznie. wystarczy mieć "łeb na karku", nie trzeba papierka ze studiów. :)
nie mieszam każdego kierunku innego niż przez Ciebie wymienione z błotem, po prostu niektóre zwyczajnie są bez sensu. jest tyle możliwości, że aż
@GrindujTopy nawet nie wiesz co studiuję. :) A studiuję pedagogike specjalną, jako specjalność wybrałam logopedię, wiec mam szerokie spektrum wyboru jeśli chodzi o dalszą pracę. Tak, wiem, że będę miała dobrą pracę, ale przede wszystkim taką, która będzie mi dawała satysfakcje. Pozdrawiam cieplutko. :)
@uczony_intelektualny alez ja nie czuję się obrazona opinia na temat kierunku biora pod uwage to, że wymieniony wyżej pan nie wie co studiuję. Jesli chodzi o mnie jestem z tych, które mimo wszystko wola byc pienięznie niezależne i nie zamierzam czuc się zależna od męża. Wolę kupować sobie co chcę, kiedy chcę za moje własne pieniądze. :)