Wpis z mikrobloga

Powiem tak, firma zachowała się #!$%@?, bo to nie jest błąd użytkowników, tylko ich. Nie postąpili zgodnie z własnym regulaminem, bo nikogo nie poinformowali o odbieraniu kodów, po prostu je zabrali bez ostrzeżenia.

Ale #!$%@?, rozumiem ich, no bagno się wylało straszne, sami sobie są mu winni, ale naprawdę nic Wam nie zabrali, kody dostaliście za darmo, mieli prawo do ich odebrania, które wykorzystali (ok nie poinformowali, no trudno)

Usługa ma na siebie zarabiać, a przez januszostwo (w tym moje) nie zarabiali i naprawili to co zabierało im zysk i totalnie ich rozumiem, a dźwięk pękającego dupska wszystkich Januszy, którzy stracili tysiące kredytów to miód na moje uszy. Taki mój mały wkład.
#hive
  • 17
@LewCyzud: @beer_man: ok to jest nieuczciwe, jest to kolejny błąd, który powinni naprawić, ale nie dziwię się im, bo bałagan zrobił się straszny i użyli półśrodków, które #!$%@?ą uczciwych użytkowników
@dojcz_szpreche_nicht: dlatego wyżej napisałem - że użycie półśrodków, które zadziałały za dobrze nie było dobrym posunięciem, ALE coś musieli zrobić. To że zrobili to źle wiedzą wszyscy i za ten błąd powinni odpowiedzieć
@orio: Dam plusa, bo poniekąd się zgadzam. Ja nie mam pretensji o to, że zabrano mi kody z ostatniej afery, bo mimo, że wtedy nie miałem świadomości, że to błąd to rozumiem decyzję. Problem w tym, że zabrano dużo więcej kredytów, min. za poleconych użytkowników. Problem też w tym, że nikt nie dostał żadnej informacji o zabranych kodach. Dziś zacząłem przejażdżkę z ponad 1500 kredytami, a zakończyłem z 14, po ponad
Stracą na tym tylko nie wiadomo ile, już sporo osób napisało do UODO, UOKiK, polskiej i zagranicznej prasy


@LewCyzud:

no i ciekawe kto tym się przejmie :v


@orio:

No przejąć się powinno samo Hive, bo teraz Lime i reszta konkurencji ma potencjał do dobrej akcji promocyjnej. Tak jak podczas protestów taksówkarzy sytuację wykorzystał Uber. Jest wiele ciekawych podobnych przypadków. Jest idealna okazja na dobry RTM.
bałagan zrobił się straszny i użyli półśrodków, które #!$%@?ą uczciwych użytkowników


@orio: no, więc od samego początku robią tylko błędy i pogarszają swoją sytuację