Poszukiwani panowie, którzy we wtorek 18.02.2020 w sklepie Vapers we Wrocławiu byłi tak podnieceni nowym sprzętem, że zapomnieli zabrać pudełka i uiścić opłaty.
We wtorek 18 lutego 2020 tych dwóch jegomości (był w sumie jeszcze trzeci) pozwoliło sobie odwiedzić Vapers - Wrocław. Wiadomo, bogaty asortyment, grzech nie wpaść. Zdecydowali się na sprzęt prosty i klasyczny, całkiem niezły na start - chodzi o smoka Prince. Niestety bardzo się spieszyli, i z pewnością zapomnieli przy odbiorze sprzętu wziąć paragonu i pudełka nie
Ja rozumiem, że ceny trzeba podnieść ze względu na wiele Waszych podstawowych błędów i ogólną niewypłacalność biznesu scooter sharingu, ale #lime przynajmniej miało jaja i poinformowało mnie mailowo na miesiąc przed zmianą taryfy.
@mukisu: stawka jak za lime, ale zagrywki jak Janusz taksiarz co liczy na to że nie spojrzysz na cennik, w którym napisane jest o opłacie początkowej w wysokości 50zl.
Takie granie na nadziei że użytkownik nie zobaczy że coś się zmieniło to rzeczywiście piękny strzał w stopę i teraz z całego serca życzę im tego żeby spadli
@Hive_pl wprowadziło nowy feature do swoich hulajnóg. Efekty wizualne w postaci dymu i wybuchających baterii. ( ͡°͜ʖ͡°) Tylko nie mówcie, że nie myśleliście nad tym, co się stanie jak hulajnoga poleży trochę na słońcu, a później ktoś będzie chciał się nią przejechać.
Taka rozkmina w sprawie #hive Patrząc jak działa ten ich cały system, ciekawe czy po upływie ważności kodu (u mnie jest to 5 grudnia) "hive anti-fraud auto" na -XXX punktów, odjęte punkty zostaną dodane, na zasadzie: "działa bonus na minusowe punkty, kończy się ważność, przestaje działać ujemny bonus i cyk, punkty wracają" xD
czy ja dobrze rozumiem tę #afera z #hive - bądź sobie firmą z wynajmowaniem hulajnóg na minuty - daj kody, które miały być dla konkretnych użytkowników, czy tam konkretnych miast, czy jakoś tak - oczywiście jakiś baran znajduje błąd/coś i na wykopie daje kody i instrukcje jak wyruchać firmę, a ostatnie o czym myśli to poinformowanie o tym firmy - hive blokuje kody i zabiera kredyty - ból dupy bo firma COŚ ZROBIŁA
@niochland: ból dupy jest o uczciwie pozyskane kody zabrane po wykorzystaniu błędu w aplikacji, oraz o to, że zabrali kody bez ostrzeżenia, mimo zapisu w regulaminie, że zabierają dopiero po ostrzeżeniu
Powiem tak, firma zachowała się #!$%@?, bo to nie jest błąd użytkowników, tylko ich. Nie postąpili zgodnie z własnym regulaminem, bo nikogo nie poinformowali o odbieraniu kodów, po prostu je zabrali bez ostrzeżenia.
Ale #!$%@?, rozumiem ich, no bagno się wylało straszne, sami sobie są mu winni, ale naprawdę nic Wam nie zabrali, kody dostaliście za darmo, mieli prawo do ich odebrania, które wykorzystali (ok nie poinformowali, no trudno)
@LewCyzud: @beer_man: ok to jest nieuczciwe, jest to kolejny błąd, który powinni naprawić, ale nie dziwię się im, bo bałagan zrobił się straszny i użyli półśrodków, które #!$%@?ą uczciwych użytkowników
@dojcz_szpreche_nicht: dlatego wyżej napisałem - że użycie półśrodków, które zadziałały za dobrze nie było dobrym posunięciem, ALE coś musieli zrobić. To że zrobili to źle wiedzą wszyscy i za ten błąd powinni odpowiedzieć
@UberKatze: i to właśnie próbowałem powiedzieć w swojej pokręconej odpowiedzi, za żadne skarby nie mam zamiaru ich bronić za to co zrobili, ale doskonale rozumiem czemu to zrobili
@UberKatze: patrząc na ich #!$%@? PR wydaje mi się, że @Hive_pl totalnie się tym nie przejmie, ale jest to niesamowita okazja dla konkurencji na wybicie się kosztem ich porażki
#albicla