Wpis z mikrobloga

Produkcja samochodów w UK spadła prawie o 50% w związku z brexitem.

No ale przynajmniej będą niezależni i będą mieli niebieskie paszporty ¯\_(ツ)_/¯

Factory shutdowns designed to cope with disruption from a 29 March Brexit, slashed UK car production in April by almost a half.

Mike Hawes, SMMT chief executive, said: "Today's figures are evidence of the vast cost and upheaval Brexit uncertainty has already wrought on UK automotive manufacturing businesses and workers.

"Prolonged instability has done untold damage, with the fear of 'no deal' holding back progress, causing investment to stall, jobs to be lost and undermining our global reputation."


https://www.bbc.com/news/business-48451024

#brexit #uk #polityka #neuropa #4konserwy #bekazprawakow
Pobierz
źródło: comment_gMswJY1uYznq0PnzpbI2PcZnefVQfAK3.jpg
  • 30
No ale przynajmniej będą niezależni i będą mieli niebieskie paszporty


@prawa_reka_sorosa: Tego jeszcze nawet nie wiadomo...

mogłeś trochę lepszy wykres wybrać do artykułu, który mówi o prawie 50% XD


@unluckysoap: Na tym wykresie oś rzędnych zaczyna się od 1, więc dla przygłupiego pismaka, który popatrzył na wykres, to widać połowę mniej ;)
więc dla przygłupiego pismaka,


@Zaxx: Tylko że to nie pismak wyliczył

Even though Brexit is delayed the factories still closed and production fell 44.5% according to the Society of Motor Manufacturers and Traders (SMMT).

In what it called "an extraordinary month", the SMMT said only 70,971 cars rolled off production lines.

That was 56,999 fewer than in April a year ago.


Production for both home and overseas markets fell by 43.7%
@prawa_reka_sorosa: Straszny Brexit załamał rynek samochodowy w USA ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Na parkingach wynajmowanych przez amerykańskich sprzedawców samochodów na nabywców czeka już 4,2 mln aut


https://portaltechnologiczny.pl/2019/05/10/wielka-liczba-niesprzedanych-aut-u-dilerow-w-usa-spada-sprzedaz-samochodow-rowniez-w-europie-idzie-kryzys/

Tutaj można zamknąć ten wpis jako informacja nieprawdziwa. bbc wyprodukowało artykuł pod z góry założoną tezę, a pelikany się łapią na te bzdury.
@cerastes: Zapoznałeś się chociaż z tym co wrzuciłes?

Investment into British car manufacturing almost halved during the year to £588.6m, a fall which the SMMT blamed on Brexit uncertainty. Publicly announced investments were lower than in any year since 2012, the first year comparable data was collected.

“Investment is effectively stalled,” said Mike Hawes, the SMMT’s chief executive. “Industry is waiting to see what happens. Business is sitting on its hands
3 sek szukania i masz artykuł który pokazuje że spadek produkcji samochodówm w UK utrzymuje się już od 5 lat

https://www.theguardian.com/business/2019/jan/31/british-car-production-slumps-to-five-year-low

@cerastes: Tymczasem w linku:

Fears of a no-deal Brexit also lead to halving of investment in British car manufacturing

British car production dropped to a five-year low in 2018, as manufacturers warned that fears of a no-deal Brexit have prompted a slump in new investment.


W sensie artykuł + wykres
@jaqqu7: ale w artykule masz też wykres który pokazuje że prywatne inwestycje w przemysł samochodowy w UK hamuje już od 2013r. a z tego można wyciągnąć wniosek że już od dawna planowano przenieść produkcję do innych krajów.
i nie dzieje się tak tylko w branży moto. 4 lata temu przenosili drukarnie z UK na kontynent bo taniej produkować za granica i transportować do UK, niż utrzymywać produkcję na wyspie.
Pobierz
źródło: comment_NSjkS804SxiaU1zvSsZz1uZZM3gHd4Ff.jpg
@cerastes: No tak, producenci samochodów sami nie wiedzą dlaczego ograniczają produkcję xD

Inwestycje może i hamują od 2013, ale obecne ograniczenie produkcji jest wywołane Brexitem.

Ford’s European president, Steven Armstrong, refused this month to rule out the closure of plants employing thousands of workers if there is a no-deal Brexit.
No tak, producenci samochodów sami nie wiedzą dlaczego ograniczają produkcję xD

@jaqqu7: ależ wiedzą tylko otwarcie nie powiedzą i wolną się zasłaniać Brexitem. Niemieckie fabryki z miłą chęcią przejmą produkcję u siebie zwłaszcza w czasie zbliżającego się kryzysu. to zapewni nowe miejsca pracy na rodzimym rynku, a co za tym idzie obrót pieniądza i podatki.
@prawa_reka_sorosa: to nie brexit mordeczko. krysys się zbliża - ludzie na początku przestają kupować nowe auta. tendencja jest ogólnoeuropejska. ostatnio reklamują w radio jakies outlety samochodowe - mało osób kupuje nowe auta.
widzę że gdy zaczyna ci brakować sensownych argumentów to


@cerastes: lol, to ty pierwszy wyskoczyłes z

ależ wiedzą tylko otwarcie nie powiedzą i wolną się zasłaniać Brexitem.


Na co nie masz absolutnie żadnych dowodów, więc to nic innego jak teoria spiskowa

https://www.reuters.com/article/uk-britain-eu-autos-germany/german-carmakers-warn-hard-brexit-would-be-fatal-idUSKCN1PA173

https://www.marketwatch.com/story/brexit-could-crush-the-german-auto-industry-2019-02-11

https://www.bbc.com/news/business-47457219