Wpis z mikrobloga

@r00ti: liczysz na floatach? To możliwe że będą minimalme różnice i musisz z tym żyć, albo dopracować algorytm by robił mniejsze błędy.
A tak wogóle to floatów nigdy nie porównuje się operatorem ==.
@lionbest licze cos takiego ((rgbLeft->r + (((floor(rgbRight->r - rgbLeft->r) * j) / (count-1))))) więc możliwe ze przy dzieleniu są różnice w zaokrągleniu albo coś...
@lionbest mam w sumie mało czasu, a to zadanie rekrutacyjne. Więc albo wyśle projekt który nie do końca poprawnie liczy ale ma unit testy, albo projekt bez unit testów... nie wiem co gorsze
@r00ti: szczerze to dawno nie pisałem, kiedyś zobaczyłem jak to się robi na jakimś filmiku na YT i do moich super skomplikowanych proframow styklo
@Init0: no własnie u mnie sypie błędami strasznie. OK. Patrząc od strony rekrtuacji, lepiej wysłać projekt w VS z testami a błednymi wynikami, czy lepiej wysłać sam projekt w CLION bez testów? Jak byś zrobił ?