Wpis z mikrobloga

Cześć, Mirki. Chciałbym w wakacje pojechać do pracy do Holandii, ale niestety nie mam tam żadnych znajomych, nie mam jak się zaczepić. Czy osoby mieszkające w Holandii mogłyby coś doradzić jak się ogarnąć z tematem? Myślałem o pracy przez agencję, ale wiąże się to że słynnymi mieszkaniami oraz mieszkańcami : D. Jestem studentem bez specjalnych umiejętności, wziąłbym każdą robotę (poza pracą w polu) no i też chciałbym mieć jak najmniejszą styczność z polską patologią. Jakieś porady?

#pracbaza #holandia #emigracja #pytanie #studbaza
  • 21
@co_jest: jesli jedziesz na maks 3 mies, to miej z 500€ na koncie, konto np w ING walutowe lub w dowolnym innym banku, skoro piszesz o wakacjach to pewnie masz 19 lat... Wiec odradzam wyjazd na wakacje, lepiej w Polsce u znajomych pracowac bedziesz mial wyzszymi status spoleczny i wyrobisz sobie kontakty
A jesli jestes biedny to zostaw studia i wyjedz na rok, ale prawdopodobnie nie bedziesz chcial potem wracac na
@jaktrwogatonawykop: Mam 23 :D. Rok na dziekance siedziałem w Anglii, ale większość kasy przewaliłem na rzeczy, które były konieczne ; p. W Polsce też pracuję, jednak chciałbym zarobić sobie trochę więcej no i też znowu zaznać życia z dala od domu. Pracowałem w Anglii z ćpunami, ale jakoś dałem radę, dobrze, że mieszkałem ze spoko Polakami : D.
jesli jedziesz na maks 3 mies, to miej z 500€ na koncie, konto np w ING walutowe lub w dowolnym innym banku, skoro piszesz o wakacjach to pewnie masz 19 lat... Wiec odradzam wyjazd na wakacje, lepiej w Polsce u znajomych pracowac bedziesz mial wyzszymi status spoleczny i wyrobisz sobie kontakty

A jesli jestes biedny to zostaw studia i wyjedz na rok, ale prawdopodobnie nie bedziesz chcial potem wracac na studia

Istnieje