Wpis z mikrobloga

@bukimi niekoniecznie, bo czasami producent nie ma polskiego przedstawicielstwa i wtedy za gwarancje często odpowiada dystrybutor ktorym moze byc tez sam sklep ;)

Tak czy siak - jesli to tablet w miare normalnej marki to mozesz smialo oddac to na gwarancje. Nawet jak sklep odrzucil Ci rękojmie.
@bukimi co sie stało i co za sklep ?

btw Huawei ma w niektorych miastach własne centra serwisowe w których w ostatni piatek i sobote miesiąca naprawy są tańsze, gdyby np nie kwalifikowalo sie to na gwarancję.
@xoes: Po włączeniu pojawia się tylko napis "Validation failed. This device may work incorrectly" czy jakoś tak.
Jest opcja włączenia "restore" ale po chwili jest tylko "restore failed" i nic.
@bukimi pewnie sie w serwisie skonczy na wymianie płyty głownej. Wygląda na to że pamięć sie usmażyla. Wal do lokalnego huaweia i nie zwlekaj.
@xoes: Póki co czekam aż sprzęt wróci do sklepu, żeby go odebrać. Cały czas się zastanawiam czy chamsko oddadzą mi niedziałający sprzęt, błąd znikł sam z czasem, czy cichaczem naprawili sam soft (wybrałem opcję "wymiana" bez zgody na naprawę).
Odpowiedź oficjalna jest "nie znaleziono wady w sprzęcie", hmm...
@bukimi sklep i jego serwis Ci raczej softu nie postawił, nie miał zaden takich autoryzacji serwisowych, przynajmniej jeszcze w 2017 jak pracowałem w branzy ;)

Chyba że dla pewnosci decyzji odeslali do serwisu producenta i tam wgrali soft na nowo.