Wpis z mikrobloga

Szukam pracy zdalnej, od zaraz. Jestem inżynierem budownictwa. Posiadam uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Obecnie pracuję w firmie zajmującej się wykonywaniem budowlanych konstrukcji stalowych. Swobodnie posługuję się autocadem, excelem. Pracowałem już w swojej karierze na budowie, na montażach konstrukcji i urządzeń i linii technologicznych w Polsce i za granicą. Obecna sytuacja osobista zmusiła mnie do poszukania sobie pracy "na miejscu". Obecnie pracuję jako inżynier przygotowania produkcji i kontroler jakości. Pracuję 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku, co 3 tydzień pracująca jest też sobota. Mam wolny czas popołudniami. Udało mi się jakiś czas temu nawiązać współpracę z jedną firmą z pokrewnej branży i robiłem dla nich plany paleń na laser, paneli do silosów (wrysowywałem dodatkowe zamki, aby ułatwić spawaczom łączenie poszczególnych paneli ze sobą). Ale ostatnio zatrudnili kogoś na stałe kto będzie im to robił i już nie potrzebują mojej pomocy. Co jakiś czas pewne biuro projektowe podsyła mi projekty warsztatowe do sprawdzenia pod kątem kompletności, sprawdzenia połączeń węzłowych (czy np. słup na montażu skręci się z dźwigarem itp), błędów w zestawieniach materiałowych itd.. Ale to jest jedno zlecenie raz na jakiś czas. W obecnej pracy zajmuję się sporządzaniem zamówień materiałów na podstawie dokumentacji projektowej, przygotowuję wszystkie listy, które są nam potrzebne w dalszej części każdego projektu tj. listy cięcia, listy blach do palenia, listy elementów wysyłkowych oraz listy śrub, do moich obowiązków należy także kontrola jakości wykonania schodzących z warsztatu elementów pod kątem wymiarowym i kompletności uzbrojenia w blachy. Jeśli ktoś z was sądzi że miałby dla mnie jakąś dodatkową pracę to proszę o kontakt pw lub na adres email: jo_ny@wp.pl
#praca #pracazdalna #budownictwo #szukampracy #pracbaza
  • 9
  • Odpowiedz