Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 427
Pijcie ze mno kawę mirki, kolejny ekspres przywrócony do życia i śmiga. Krups EA 9000, pokazywał błąd 11 oraz w logach był też 10. Okazało się że to tylko nieszczelny zaworek dwubarowy i pęknieta uszczelka barista w zaparzaczu, przez co ruch tłoka wyrzutu ciastek był niepełny i wywoływał błąd na styczniku.

Czas dokończyć czyszczenie i będzie można puścić go w świat, gdy go wykalibruję, by nie sypał za dużo kawy.
Okazało się też, że ma on za sobą niecałe dwa tysie gorących napojów () Skarb udało mi się odbudować normalnie.

@LooZaC @RETROWIRUS

#krups #ekspresdokawy #ea9000 #kulek1981naprawiaekspresy
Kulek1981 - Pijcie ze mno kawę mirki, kolejny ekspres przywrócony do życia i śmiga. K...

źródło: comment_JZyNlqBMNV93Ut4sLinSehW9Iuql7PO1.jpg

Pobierz
  • 127
  • Odpowiedz
@JimmyKimmel No teraz mam rurkę i mimo czyszczenia wymieniam ja co 3-4 miesiące. Ale przez to że jest rurka rzadziej używam. Pewno z pojemnikiem by tak nie było. Można je myć w zmywarce?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@popal: a skąd zainteresowanie tematem? Sam myślałem kupic maszyny wittenborg do kawy na monety, ale nie wiem skąd się uczyć serwisu tego :)

W moim przypadku wittenborg 7600 :)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@misu: znajomy załapał się na outsourcing dla firmy w Polsce która dotąd zajmowała się tym dla Szwedów, zapewnili mu i paru osobą szkolenie z robienia tych automatów a sami przeszli na sprawdzanie tego co zrobimy, czy wszystko po skręceniu działa. Rzecz powtarzalna więc wystarczy mieć trochę zacięcia do majsterkowanie i nie bać się śrubokrętu.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@misu: jeśli chodzi z kolei o to jak się robi takie automaty to nie są zbyt skomplikowane. Rozkręcasz cały moduł wodny odkamieniasz, zmieniasz uszczelki i oringi sprawdzasz opór na grzałce i montujesz w odwrotnej kolejności. Jak niczego nie zapomnisz skręcić to nie ma prawa nie działać. Kwestia oceny czy jakaś część się nadaje do ponownego włożeniu to już inna sprawa trzeba wiedzieć gdzie szukać w danej części uszkodzenia bo często
  • Odpowiedz