Wpis z mikrobloga

Wykastrowany Mustang vs Skoda na sterydach

Podczas codziennego spaceru na przystanek autobusowy, przez kilka minut idę wzdłuż ruchliwej drogi łączącej dwie dzielnice. Jest ona prosta, szeroka, przecięta tylko jednymi światłami trzymającymi długo zielone światło. Często gromadzili się tam dawcy narządów na jednośladach, ale ostatnimi czasy policja pilnuje porządku wieczorami i nie ma jak poszaleć, choć czasem można spróbować.

Od niedawna obserwuję tam zawsze o tej samej porze czerwonego Forda Mustanga, którego kierowca chyba też ma na ósmą do roboty. Auto jest ładne wizualnie i wydaje trochę inny dźwięk niż okalające go Sandero, Fabie i Astry. Ciężko powiedzieć, skąd ten dźwięk: czy to silnik, czy wydech? Zapewne wydech, a w środku, w zależności od trybu jazdy, z głośników leci nędzna imitacja ryku V8 lub czegoś w tym rodzaju.

Za kółkiem siedzi facet na oko czterdziestodwuletni, na pewno kojarzycie takich z widzenia. Łysa czaszka, duże bicepsy, jeszcze większy bebech, który opina łososiowy T-shirt z dużym napisem D&G. Lubi prędkość, ściga się z przechodzonymi A6 i E39 z Niemiec tocząc heroiczny bój. Aż pewnego razu...

Na światła podjeżdża Superb w limitowanym kolorze Dragon Skin, po którym można poznać topowy model Sportline DSG 4x4 280 KM i zaczyna warczeć silnikiem. Teraz już wiem, że załączył procedurę startu, wtedy jeszcze nie.

Mustang oczywiście odwarczał i oto biorę udział w wyścigu ulicznym w trybie spectator.

Czerwone, żółte...

POSZLI!

Jak zapewne się domyślacie wyścig był zacięty, ale wynik pojedynku nieoczekiwany.

Superb bez większego wysiłku odstawił Mustanga i spokojnie wyhamowywał przed następnymi światłami na horyzoncie.

Morał z tej historii płynie taki: W 2019 może cię spod świateł objechać seryjna Skoda, więc się nie napinaj tak bardzo. Zwłaszcza gdy masz Mustanga z czterocylindrowym silnikiem 2.3 EkoBuc 290 KM.

#rzetelnafura <- obserwuj
#samochody #motoryzacja #carboners #carspotting #skoda
DerMirker - Wykastrowany Mustang vs Skoda na sterydach

Podczas codziennego spaceru...

źródło: comment_s8vDCWHUaVgywsqMz4OHRIxejzEHEQh9.jpg

Pobierz
  • 157
  • Odpowiedz
@rraaddeekk

Tak spłycając temat:

- Konie to V max
- moment to przyspieszenie

Ja pierdziele. Prawie w kazdym temacie zwiazanym z osiagami znajdzie sie ktos wypisujacy te kardynalną bzdurę.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@SweetDreams: Gość zawsze chodził elegancko ubrany, a teraz wygląda jak z gangu motocyklowego, ale jeśli tak wygląda kryzys wieku średniego to ja też poproszę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@DerMirker: brakuje mi wyścigów smartfonowych.

Podchodzisz do typa w kawiarni, odpalasz Antutu Benchmark i czekasz aż on zrobi to samo.

Krystyna Latte, Adrian Espresso...

JESSICA AMERICANO!

I POSZLI!

TESTING CPU AND MEMORY

TESTING CPU INTEGER PERFORMANCE

TESTING CPU FLOAT PERFORMANCE

JAKIEŚ KOSMITY #!$%@?Ą W TLE

OPENGL #!$%@? CZAISZ TO, PRAWIE JAK GIERCA Z PCTA

w tym momencie obydwaj już wiecie, kto wygra

testowanie odczytu i zapisu na karcie SD nie zmieni
  • Odpowiedz
@DerMirker: Wszystko fajnie, tylko żeby EcoBoosty serie trzymały, jak 290 wypluje na rolkach 250 koni to jest dobrze. Pomijając to, naprawdę fajne silniki. I to nie jest pierwszy czterocylindrowy mustang, takie były już dawno. Mustang nigdy nie był autem sportowym, zwłaszcza zwykły, on tylko miał tak wyglądać xD.
  • Odpowiedz
@Niespodziewany_Spowiednik: głupszyś niż ustawa przewiduje. też mam tego 2.3, nie w mustangu akurat, i gwarantuję ci że objedzie 99% superbów. silnik podatny na modyfikacje, oferta części tuningowych jest też bardzo w porządku (mountune np.), a kłopoty z uszczelkami są już dawno przeszłością. i jakbyś się trochę znał, to byś wiedział, ze od zawsze w mustangu oprócz V8 były też słabsze motory, nie jest to wymysł aktualnej generacji, i nie widzę powodu
  • Odpowiedz
@emjot86 z mocą, pieniędzmi i seksem jest tak samo, wydają się najważniejsze jak ich nie ma...
GT86 jest po prostu za słabe, gdyby miało turbo, byłoby bardzo popularne.
  • Odpowiedz
@frode: Szczerze powiem Ci, ze nie raz widziałem RSy objeżdżanie przez 280+ TSI z DSG. I tu nie chodzi o to ze fura gwizda a kierowca pi**a, tylko o to EcoBoosty nie trzymają serii i ze DSG jest fenomenalnie szybkie i na każdej zmianie odjeżdżały Foce coraz bardziej
  • Odpowiedz
@khej1696: fakt, z tą serią bywa różnie na hamowniach, przynajmniej jak chodzi o 2.3. natomiast po przestrojeniu softem cobba lub pochodną wychodzą zadziwiająco powtarzalne 400 KM / ~570-610 Nm na seryjnym turbo, które jest tu ograniczeniem. widocznie ford coś poknocił z ekologią, albo #!$%@? sprawę bo uznali (słusznie zresztą), że te wozy i tak w serii się nie ostaną za długo. mniejsze ecoboosty (1.0, 1.5) zasadniczo trzymają moc.
  • Odpowiedz
@frode: Ja podejrzewam ze na siłę chcieli dogonić mercedesa A45, wiec do homologacji cooler zmrożony azotem, dodatkowo niska temperatura podczas pomiaru, tylko jeden pomiar i wynik do homologacji był
  • Odpowiedz
@frode: I 1.6EB to bajka w ogóle, robisz z tego delikatnym chipsem 200 KM, nawet z tej najsłabszej wersji bo to jedno i to samo tylko wykastrowane softem i się robi ze zwykłej foki taki, no może nie hot hatch, ale z seryjnym golfem gti już się można pogonić
  • Odpowiedz