Wpis z mikrobloga

@Lukowski: Pendolino w barwach PKP Intercity podczas testów na Centralnej Magistrali Kolejowej, czyli szybkiej linii zaczynającej się w Grodzisku Mazowieckim, a kończącej się w Zawierciu, pozwalającej dojechać z Warszawy m.in. do Krakowa, Katowic i Wrocławia, osiągnęło prędkość 293 km/h!

To, że jeździ z maksymalną prędkością 200 to wina przepisów bo spokojnie mógłby jeździć 250.

Z kolei Dart ma prędkość konstrukcyjną 200 km/h bo tak został zaprojektowany. To nie jest i nigdy
Kiedy ty byś był zadowolony? Jak szybki według ciebie powinien być pociąg aby móc powiedzieć, że ma moc?


@R2D2_z_Sosnowca: trzy stówy powinny być, inaczej będziemy tylko pośmiewiskiem wschodu i zachodu. Planowane szprychy do CPL z prędkościami 250km/h to też śmiech na sali.
@pierzak: człowieku... pośmiewiskiem? Myślisz, że ktokolwiek oprócz zakompleksionego Polaka w internecie patrzy na temat transportu kolejowego przez pryzmat śmiania się z innych? Myślisz, że ludzie z innych krajów nieposiadający pociągów >300 nie mogą przez to spać? Takich rzeczy nie robi się aby komuś w internecie urus bo jak jakiś kraj ma potrzebę budowy szybkich kolei i go na to stać to wówczas to robi. Na pokaz to podobne rzeczy robią jedynie
@R2D2_z_Sosnowca: mało mnie obchodzi co się dzieje w usa, kiedy oni stawiają na transport lotniczy. na co konkretnie nas nie stać? żeby raz a dobrze zbudować torowiska pod choćby te marne 250, zamiast lepić kulkę z gówna nazywaną szumnie "modernizacją"? wstyd, przed narodem i samym sobą.