Wpis z mikrobloga

@Arthes: Mi się podoba. Fajnie jakby dało się zatrzymać ludzika, przytrzymując jakiś przycisk, bo jak jest dużo mrówków to bardzo źle się celuje w ciągłym ruchu.
@Arthes: zatrzymało się w okolicach 180 i nic się dało zrobić, po przejściu do innego taba w przeglądarce i powrotu dodatkowo pojawiła się nieklikalna pauza.

Generalnie cały gameloop jest elegancki, trochę wkurza brak możliwości sterowania wsad, ale nie jest to specjalnie istotne.

Jedyne co jest trochę problematyczne to całe ui. Wiem, że miało być czystominimalistycznie, ale nie bardzo. Taka np informacja o tym, że trwa reload jest zupełnie nieczytelna, lepiej to
źródło: comment_BfqQHtsuaZZPQ9IfyGA546iLGP9oCq9o.jpg
@Arthes: a No i ten upgrade który pozwala ciagle strzelać to przy wymaksowaniu zasięgu i liczby kulek praktycznie jest używalny cały czas bo zdąży sie nabić te pkt do jego kupienia, może zastanów sie nad zwiększaniem ilości potrzebnych pkt na niego wraz z jego poziomem
@theacid: Gra jest tak zaprojektowana, żeby trochę poprzegrywać :-) Musisz zagrać kilka rund, w czasie których ogarniesz sterowanie, a jednocześnie zdobędziesz fundusze, za które kupisz upgrade'y: krótszy czas przeładowania, więcej pocisków wystrzeliwanych naraz, szersze pole gry, większy zasięg broni etc.

@Arthes: Wkręciłem się i udało się ukończyć. Upgrade'y świetne, niezły balans w sumie. Tak z czystej ciekawości, w czym napisałeś tę grę?
źródło: comment_oETR2ZIgrGhBSZxzcItFx2wU4vZhyX1k.jpg
@ManfredMacx: TypeScript + czyste canvas api - ale wybór tego drugiego to trochę jednak strzał w stopę, przy następnym projekcie już na pewno użyję jakiegoś dedykowanego frameworka/biblioteki.

Dzięki za ukończenie ( ͡° ͜ʖ ͡°) generalnie jeszcze sporo rzeczy do dokończenia zostało, ale gdzieś tam powoli już widać światełko w tunelu ( ͡° ͜ʖ ͡°)