Wpis z mikrobloga

Hej mireczki. #drive w końcu ujrzał światło dzienne i można w niego zagrać! ()

https://www.wykop.pl/link/4856443/hej-poznajcie-drive-gre-nad-ktora-pracowalem-z-kolega-przez-ostatni-rok/

Myślę też że tag #drivegame można uznać za najbardziej pasujący :)

Z góry przepraszam osoby które zapisywały się na testy - prace trwały do ostatniej chwili przed wydaniem i nie było szans przygotować builda który by się nadawał do testowania. Ale to nie znaczy że prace się zakończyły - teraz tak naprawdę zacznie się dopracowywanie gry i tutaj chętnie przyjmiemy sugestie.

#blender #gry #blender3d #unity #unity3d #grafika #gamedev #indiegamedev
  • 25
@KMiklas: siemka, słuchaj mam pytanko do Ciebie, hobbistycznie siedzę w Blenderze, tworzę modele 3d, animacje itp. Hobby i okazjonalnie praca (tylko animacje i rendery) czy stworzone modele oraz ich animacje można właśnie wykorzystać w grach i czy wystarczy tylko "wyexportować" pliczek z tym wszystkim aby programista mógł dalej pracować z tym?
@KMiklas: Hej. Gram w grę od 3 dni. Ogólnie gra się dość przyjemnie. Lubie trudne gry do masterowania. Kupiłem lepszy samochód (tego polonez za 4k) grip niby lepszy jeżdżę dale, ale zaczynam mieć pewne przemyślenia. Mam wrażenie, że gra jest nie fair. Tzn trasa sama w sobie bez przeszkód jest spoko. Jak się opanuje wjeżdżanie na stację z różnych pozycji to idzie naprawdę ok. Ale najczęściej "ginę" z przyczyn losowych. Czyli
@Dawidi: Hej hej. Jest update w którym wjazdy są mocno poprawione i dużo bardziej widoczne. Pracujemy też nad lepszą sygnalizacją tych wjazdów (obecne animacje po prostu nie spełniają dobrze swojej roli).

Co do zwalniania - mocniejsze skręty spowalniają auto prawie o połowę, więc warto to wykorzystywać. Ale pomyślimy co by tu można zrobić z autkami na drodze żeby nie zepsuć balansu za mocno.

Zwróć też uwagę że nie musisz zawsze na