Aktywne Wpisy
![Metylo](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Metylo_gsoUH80oOB,q60.jpg)
Metylo +63
Dobra robota panie Midel, piękny chów Polaka zwyczajnego
#nieruchomosci
#nieruchomosci
![Metylo - Dobra robota panie Midel, piękny chów Polaka zwyczajnego
#nieruchomosci](https://wykop.pl/cdn/c3201142/f81c7d5a2fd34a7bb6b0e87cb0385fadbb074621a13a9a245c4ada22320387ad,w150.jpg)
źródło: temp_file6517089364051632653
Pobierz![mickpl](https://wykop.pl/cdn/c0834752/e8a8471ee0ef9099b528719cfb0a12bfb11959242b197c0a5ccb8689ed0e1cc8,q60.jpg)
mickpl +491
Wszyscy w ekipie rządowej są wyraźnie w ciężkim szoku jak to się stanęło, że oni rozdajo, a "młodzi ludzie" nie chcom bo ogarniajo podstawy ekonomii.
To chyba pierwszy taki przypadek od lat. Miało być pompowanie pod przykrywką "rodzin", "młodych" itd., spotkanie w hotelach odbyte, prezesi spółek już liczą wirtualne zyski, komunikaty giełdowe wywieszone, sprzedamy pierdyriald unitów no i lipa.
Plus te żałosne próby przepychania dzień po wyborach, pod przykrywką aborcji itd.
I
To chyba pierwszy taki przypadek od lat. Miało być pompowanie pod przykrywką "rodzin", "młodych" itd., spotkanie w hotelach odbyte, prezesi spółek już liczą wirtualne zyski, komunikaty giełdowe wywieszone, sprzedamy pierdyriald unitów no i lipa.
Plus te żałosne próby przepychania dzień po wyborach, pod przykrywką aborcji itd.
I
1. Wytrzymałość - 95kg + bikepacking kilka razu w roku + trasy po jakiś dziurawych zadupiach, więc wytrzymałość i bezawaryjność jest tu jednym z kluczowych czynników.
2. Waga - Mój klockowaty rower swoje waży, a koła to chyba najlepsza część, żeby zejść trochę z wagi i poprawić komfort z tym związany.
3. Cena - Wiadomo, połączenie 1 i 2 punktu swoje kosztuje, no ale wypadałoby mocno nie przekroczyć ceny połowy roweru, więc te 2k zł za komplet to raczej maks.
4. Kompatybilność - tu zaczyna się mały problem, bo piasty, sztywne osie, QR itp. to trochę dla mnie czarna magia, więc ciężko ocenić na co konkretnie zwrócić uwagę i jak z kompatybilnością takich wypasionych kółek z moim stalowym rumakiem… Obecnie jest tam 3 rzędowa Sora, ale możliwe, że wraz z nowymi kółkami wrzucę od razu też nowy napęd, np. nową Tiagrę.
Rower to Marin Four Corners z hamulcami tarczowymi.
Po przeglądnięciu po omacku paru opcji, szczególnie te 2 propozycje zwróciły moją uwagę:
HUNT 4 Season Gravel Disc - https://www.huntbikewheels.com/collections/gravel-wheels/products/4season-gravel-disc-road-cx-wheelset-1589g-24deep-24wide
Hiperion GT od Dandyhorse - https://shop.dandyhorse.cc/hiperion_gt
Dzięki!
#rower #gravel #przelaj
źródło: comment_4PIdpEfslniSlD2NEnKLC29GmcN136Iw.jpg
PobierzCo to cyferki znaczą, nie wiem, ale nie będzie pasować? ;)
@dymel: Mam L.
Coś bardziej szczegółowego o hamulcach to nie bardzo wiem co napisać.
Hamulec przód: Promax Render R Road Mechanical Disc, 160mm Rotor
Hamulec tył: Promax Render R Road Mechanical Disc, 160mm Rotor
https://bike-advisor.com/wp-content/uploads/2013/01/qr9_vs_qr15_1_1.jpg
źródło: comment_xwkEJUlXj7T4NNTh9AIUIRTBGNIkrOWQ.jpg
PobierzPS. czemu chcesz zmienić koła?
@dymel:
-ciężkie
-i tak trzeba by było wymieniać bębenki itd., bo już ledwo to ciągnie, koła latają na boki.
-wolę na węższych oponach jeździć, a np. obecne 32c tak ciężko wchodzą na obręcze, że trochę bezsensu jeździć w dalsze trasy na tym i potem siłować się w terenie z wymianą.
Osprzęt ten rower to ma średni, a bardzo mi pasuje ta wygodna, wycieczkowa geometria, więc czas
Koszmarne ceny mają też same piasty - takie DT 240s powyżej 1000 potrafią kosztować, a są jeszcze droższe piasty (Hope <3)
@SnikerS89: jeżeli ciężko wchodzą to może oznaczać, że masz ciasne obręcze pod system bezdętkowy. Tania sprawa to nie jest, bo opony to ze 400 złota + wentylki, taśma i uszczelniacz ze 100, ale rozwiązałoby to kilka problemów - m.in. niewielkie przebicia, pomogło z zejściem z wagą
@NuclearCycling: Ile się zbije z wagi z kół za 500zł a kół za 2000zł, ze 400g będzie chociaż?
I tak, spokojnie zbijesz te 400g, tu masz przykład za 1200zł - https://www.cyklomania.pl/fulcrum-kola-racing-5-db-c17-2wf-r-afs-2019,id1612.html tylko, że w kołach niekoniecznie chodzi o wagę, no chyba że dla szosowców.