Aktywne Wpisy
HlHl +150
#polskiedrogi
Jadę w takich warunkach 40 km/h ( a i tak czuje ze zrywa przyczepność) ciągnie się za mną sznur aut, co chwila ktoś siedzi mi na dupie i jestem notorycznie wyprzedzany
Przecież to jest jakaś patologia
Jadę w takich warunkach 40 km/h ( a i tak czuje ze zrywa przyczepność) ciągnie się za mną sznur aut, co chwila ktoś siedzi mi na dupie i jestem notorycznie wyprzedzany
Przecież to jest jakaś patologia
uncles +103
Joanna Mucha wiceminister edukacji w radio zet powiedziała, że niektórym dzieciom nikt nie pomaga w odrabianiu prac domowych, więc prace domowe trzeba całkiem zlikwidować i sprawa załatwiona. Równanie w dół.
Szparagi w Niemczech już czekają na to pokolenie.
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
#bekazlewactwa #4konserwy #heheszki
Szparagi w Niemczech już czekają na to pokolenie.
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
#bekazlewactwa #4konserwy #heheszki
1. Wytrzymałość - 95kg + bikepacking kilka razu w roku + trasy po jakiś dziurawych zadupiach, więc wytrzymałość i bezawaryjność jest tu jednym z kluczowych czynników.
2. Waga - Mój klockowaty rower swoje waży, a koła to chyba najlepsza część, żeby zejść trochę z wagi i poprawić komfort z tym związany.
3. Cena - Wiadomo, połączenie 1 i 2 punktu swoje kosztuje, no ale wypadałoby mocno nie przekroczyć ceny połowy roweru, więc te 2k zł za komplet to raczej maks.
4. Kompatybilność - tu zaczyna się mały problem, bo piasty, sztywne osie, QR itp. to trochę dla mnie czarna magia, więc ciężko ocenić na co konkretnie zwrócić uwagę i jak z kompatybilnością takich wypasionych kółek z moim stalowym rumakiem… Obecnie jest tam 3 rzędowa Sora, ale możliwe, że wraz z nowymi kółkami wrzucę od razu też nowy napęd, np. nową Tiagrę.
Rower to Marin Four Corners z hamulcami tarczowymi.
Po przeglądnięciu po omacku paru opcji, szczególnie te 2 propozycje zwróciły moją uwagę:
HUNT 4 Season Gravel Disc - https://www.huntbikewheels.com/collections/gravel-wheels/products/4season-gravel-disc-road-cx-wheelset-1589g-24deep-24wide
Hiperion GT od Dandyhorse - https://shop.dandyhorse.cc/hiperion_gt
Dzięki!
#rower #gravel #przelaj
Do tej pory jeździłem na budżetowych kołach, nawet po zmianie opon na 1.5 cala i ciśnieniu 6 bar, koła mi się nie centrowały a wiele razy wpadałem w dziure w asfalcie przy 35-40km/h i wadze 90kg.
Nie wiem czego oczekujesz, ale jak masz zamiar jeździć po dziurach 40kmh, to bardziej koła mtb cię powinny interesować, a do tego ktoś kto je będzie budował pewnie ci doradzi odpowiedni zaplot szprych, aby to było wytrzymalsze. Ale raczej zapomnij o tym, że zejdziesz poniżej 1800g...
Takie coś najprawdopodobniej wezmę, ma to sens? Waga nie na duża jednak wychodzi? Choć grubas z bikepackingiem jeżdżący po dziurach, więc jednak ta wytrzymałość ma znaczenie (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Piasty DT Swiss 350 straightpull czarne, mocowanie 6śrub
Obręcze DT Swiss RR521
Szprychy Sapim D-Light czarne
Nyple Sapim alu czarne double square
Zestaw będzie bardzo sztywny oraz wytrzymały. Limit wagowy to 130kg (waga
https://www.wykop.pl/wpis/39784081/czesc-mirki-jakby-ktos-szukal-tanich-zapasowaych-k/