Wpis z mikrobloga

Mały UPDATE afery http://www.wykop.pl/artykul/4632819/jak-serwis-msi-polska-ignoruje-klienta-i-niszczy-reklamowany-sprzet/. W skrócie laptop cztery razy był oddawany do serwisu MSI z usterką złącza HDMI. MSI nie stwierdzało/ nie naprawiało usterki, później też przestało odpisywać na @.

Jeszcze w listopadzie przesłałem link ze znaleziskiem do działu marketingu MSI. Serwis MSI w końcu odezwał się do mnie(po ponad miesiącu od ostatniego @). Cytuję: "W tym czasie prowadziliśmy rozmowy z naszą kwaterą główną w celu znalezienia rozwiązania sytuacji. Pozyskaliśmy właśnie specjalny osprzęt, który może pomóc w potwierdzeniu zgłoszenia"
W grudniu wysłałem laptopa piąty raz do serwisu. Ostatecznie udało się naprawić usterkę złącza HDMI, serwis wymienił też pudełko na nowe oraz przykleił gumy klawiatury.
Niestety wyszły kolejne usterki. Serwis (na moją prośbę) dokręcił ramkę matrycy i niestety widać teraz przebicia światła od dołu (backlight blending). Pojawił się też problem z dyskiem HDD ( wiesza się przy kopiowaniu plików, skacze transfer). Odesłałem dysk do serwisu. MSI stwierdziło że dysk jest ok i możliwe, że przyczyną zgłaszanych sytuacji jest płyta główna.
Niebawem odeśle laptopa szósty raz do serwisu. Oczywiście dam znać czy finalnie udało się naprawić wszystkie usterki.
  • Odpowiedz