Ostatecznie po 6 serwisie laptopa za 16k (od 02.2019 do 07.2019) otrzymałem zgodę od MSI Polska Sp. z o.o. na "rozliczenie sprzętu drogą dystrybucyjną". Odesłałem laptopa, został w serwisie a ja otrzymałem oświadczenie do rozliczenia sprzętu ze sklepem. Zamykam temat z uśmiechem i niesmakiem do produktów oraz serwisu MSI.
#laptopy #msi #msiserwis #afera
Najlepszym rozwiązaniem (jeśli się da), to wyczyścić klawiaturę i szczeliny z najmniejszych kropelek potu, kichnięć czy zupy ;) Jedna sfotografowana plamka i każdy serwis zakwestionuje naprawę w ramach gwarancji.
Patrzę w Google i sklep opisuje:
"Reagują zmianą koloru na zalanie popularnymi napojami, jak kawa, Coca-Cola®, piwo."
Spieszmy się kochać stare laptopy, nowe tak szybko odchodzą...
Jednak niesmak pozostanie.
W grudniu wysłałem laptopa piąty raz do serwisu. Ostatecznie udało się naprawić usterkę złącza HDMI, serwis wymienił