Wpis z mikrobloga

Tak czysto teoretycznie to nie byłoby to możliwe np. w jakimś mało wysilonym V8? Czy to już trzeba by majstrować przy samym silniku?


@Pangia: Zdarzalo sie, ze producenci sztucznie ograniczali moc silnika i wtedy taki chiptuning moze dac lepsze efekty, ale zazwyczaj na silniku NA przyrosty z samego programu sa symboliczne.

Na szybko zapytalem wujka google i z samego czipowania tej konkretnej jednostki jest max. kilkanascie kucy.
  • Odpowiedz
Tak czysto teoretycznie to nie byłoby to możliwe np. w jakimś mało wysilonym V8? Czy to już trzeba by majstrować przy samym silniku?


@Pangia: dolot, kompletny układ wydechowy, indywidualny program, wyczyszczenie z nagaru w FSI. Do 10k za wszystko. Może 20 koni więcej?

W A8 D3 robi się inaczej. Do starszego 4.2 MPI rzeźbi się turbo i robi dowolne moce.
  • Odpowiedz
@DobrzeNaoliwioneLozysko: sam fakt, że stwierdza 'jakies 50-60km' to już świadczy, że to jakiś box albo inny szajs bo gdyby robił normalny program to miał by wynik z hamowni i byłoby jasne ile jest. Druga sprawa, że ten silnik pewnie nawet nie miał serii, więc po bocie może ma tyle ile miał mieć xD
  • Odpowiedz
No troche szambo wybilo, ale nie wierze, ze zachar nie zdawal sobie sprawy co to bedzie po prezentacji tego ulepa xD


@DobrzeNaoliwioneLozysko: oczywiście że zdawał, ale jako żywa reklama VAG-a i tak nie miał wyboru ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@DobrzeNaoliwioneLozysko kumpel kupil a8 4.2 oczywiście na kredyt przez pierwszy miesiąc zachwyt, jaka moc jaki komfort i co leciał trasą i panewe zmieliło i nagle płacz bo na drugi piec kasy brak, trzeba być ppronionym żeby kupować auto z górnej półki w cenie paro letniego auta miejskiego
  • Odpowiedz