Wpis z mikrobloga

@jaroslaw_madry: Bo Audi ma opinię auta dla ludzi, których stać na odpicowanie fury i jak ktoś je lepi z gówna, to wiadomo, że naraża się na śmiech. A Fiat czy jakiś Ford to tam #!$%@?, jak jeździ to dobrze, a jak nie to złom i kupimy nowe. Audi jest najpopularniejsze z takich marek dla „bogatych” (zignorujmy tutaj na chwilę fakt, że genetycznie wcale takie nie jest). Zapomniałeś, jak kręcono przez lata
@DobrzeNaoliwioneLozysko: tak przy okazji wygooglowalem sobie poprzednie auto tego szczypiorka i proszę, ten typ wlasciciela tak ma https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-bmw-745i-import-japonia-ID6BHsIR.html E65 na krótkich blachach, no xD.

Potomni, wiecie co z nim zrobić.

A co do filmiku, to w pełni zgadzam się z tym co napisałeś. Po prostu archetyp idealnie wpasowany. Niestety, takie dzbany wciaz maja prawa wyborcze.
@DobrzeNaoliwioneLozysko: troche piredolisz jak potluczony. A8 mozna kupic za 16k a mozna i za 80.
Takze troche taka z Ciebie #bekazpodludzi. Powiedz mi gdzie widac, ze to ulep?

Samochod nie jest zly, po prostu ma spory przelot + 15 lat robi swoje takze nie wiem po co sie czepiasz.
Koles troche pirdoli bo mowi, ze wymienil lancuchy rozrzadu a pozniej mowi o pasku wtf + pomijam chipa +50 koni.

Kazdy
@masaj: znaczy to tyle, że gdybyś wziął samochód, który ma np. seryjnie moc 200KM i wsadził go na hamownie to może się okazać, że nie trzyma fabrycznych parametrów i ma np. tylko 190KM, czyli "nie trzyma serii".
Tak jest często z dużymi silnikami wolnossącymi. Z drugiej strony mamy silniki turbo, które często mają "gifty", tzn auto ma mieć seryjnie np. 150KM a na hamowni wychodzi 165KM.