Wpis z mikrobloga

@HateAccount: Wersja z silnikiem 2.0 136KM była produkowana do listopada 2005.

Katalogi części podają wersję sondy przed i za katalizatorem (regulacyjną i diagnostyczną) ale te drugie z tego co widzę nie do wszystkich 2.0 136KM szły. Na PSA się nie wyznaję więc więcej nie szukam bez kodu silnika.
  • Odpowiedz
@HateAccount: zaraz poszukam ale wydaje mi się że właśnie nie widziałem drugiej dla RFN a jak szła jedna to była z krótkim przewodem.

Jak podejrzewasz że masz problem z drugą (niesprawny/niewydajny katalizator) to po pierwsze trzeba sprawdzić świece* a potem można montować jej emulator

*był sobie pacjent z 150k km w którym siedziały oryginalne świece i jedna z nich miała luźną elektrodę wewnętrzną, po prostu sobie latała ale nie na
  • Odpowiedz
@HateAccount:
Vegaz (robią części zamienne wydechu dla niemieckich i francuskich aut) podpisał że do EW10J4 pasuje ich sonda za katalizatorem.

Dla dla RFN nikt nie podpisał sondy, silnik był wycofany przed EURO 4 (euro 4 wymusza stosowanie dwóch sond, euro 3 zaleca) ktoś mądrzejszy musiałby się wypowiedzieć ale na 99,9% jest druga sonda.

Z drugiej strony w Citroenie C5 był stosowany ten silnik i miał dwie sondy od początku z
  • Odpowiedz