Aktywne Wpisy
Jestem programistą z 4 letnim doświadczeniem. Które auto z salonu? Wszystkie 1.5 benzyna 150 KM. Golf manual, reszta automat.
Mam już różne oferty na Golfa z salonów, ale w sumie to trochę większym kosztem można mieć A3... a znów trochę większym A4...
Zawołam was end of week co kupiłem.
#samochody #motoryzacja #audi #volkswagen #golf #carboners #mechanikasamochodowa #programowanie
Mam już różne oferty na Golfa z salonów, ale w sumie to trochę większym kosztem można mieć A3... a znów trochę większym A4...
Zawołam was end of week co kupiłem.
#samochody #motoryzacja #audi #volkswagen #golf #carboners #mechanikasamochodowa #programowanie
Które?
- Golf 8 (120k PLN) 30.8% (69)
- A3 (140k PLN) 17.4% (39)
- A4 (160k PLN) 51.8% (116)
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Polecam znalezisko
https://www.wykop.pl/link/4815977/wojskowi-chca-wczesniejszych-emerytur/
Wojskowi którzy rozpoczęli służbę przed 2012 rokiem mogą przechodzić na emeryturę po 15 latach pracy (bez limitu wieku) czyli np. przed 40 rokiem życia. Warto wspomnieć, że kilka lat temu wojsko ograniczało możliwość służby szeregowcom do 12 lat aby nie załapali się na emeryturę po 15 latach pracy . Limit został cofnięty przez ministra Macierewicza i niedługo będziemy mieli wysyp kolejnych emerytów przed 40 rokiem życia.
#polska #gospodarka #ciekawostki #bekazpisu #neuropa #ekonomia #polityka
Komentarz usunięty przez moderatora
1) PIS umożliwił szeregowcom którzy wstąpili do armii przed 2012 rokiem przechodzenie na emeryturę po 15 latach pracy
2) Rozdawnictwo socjalne zachęca kolejne grupy społeczne do stawiania nowych żądań
Co do meritum, ciekawe kto na to wszystko zapracuje?
Komentarz usunięty przez autora
http://forsal.pl/artykuly/1207597,polacy-mogliby-miec-o-3-tys-zl-rocznie-wyzsza-emeryture.html
W Polsce obecnie pracuje około 16 mln
Sami się topimy we własnym gównie.
Przykre, ale nasz kraj nie ma przyszłości.