Wpis z mikrobloga

Mirki, założyłem dziś profil zaufany przy użyciu banku millennium. Na pocztę dostałem login oraz potwierdzenie, że profil został utworzony.

Problem jest jednak taki, że nigdzie nie mogę się zalogować przy użyciu tego profilu zaufanego. Przekierowuje mnie na stronę banku, wpisuję dane do logowania i pojawia się informacja "uwierzytenianie za pomocą profilu zaufanego" oraz "twa wysyłanie informacji" i na tym koniec, nic się dalej nie dzieje.

O co chodzi? Co robię nie tak? Jak to naprawić?

  • 9
  • Odpowiedz
  • 0
@belzeb jak jesteś w Polsce to załóż sobie normalnie konto zaufane na epuap i idź na poczte zweryfikować bo masz winę po stronie banku
  • Odpowiedz
@Defect: ale po co, skoro można bezpośrednio przez bank, bez wychodzenia z domu? Dodam, że sam korzystam via @mBank i "u mnie działa", więc niestety z samym problem nie pomogę. Pewnie trzeba zgłosić do Banku Millennium.
  • Odpowiedz
@belzeb spróbuj usunąć wszystkie dodatki z przeglądarki internetowej. Jeżeli to nie pomoże zaloguj się na innej np. Google Chrome. Musi zadziałać :)
  • Odpowiedz