Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Tl;dr: przegryw poznał różowego paska i myśli czy nie urwać tej znajomości, pomimo że wszystko jest ok

Zacznę może od przedstawienia się. #przegryw Anon lvl 22, dotychczas nigdy nie miałem dziewczyny, pracuję jako magazynier za śmieszne pieniądze. Dotychczas nigdy nie miałem znajomych, piwnica mocno we mnie tkwiła.
Jednak ostatnio w ciemnej dupie mojego życia zapaliło się światełko nadziei: poznałem tę mistyczną, legendarną szarą myszkę dla Anonka ()
Pisaliśmy już od kilku dni, dobrze się dogadywaliśmy, wkońcu zaproponowałem jej spacer wczoraj popołudniu, korzystając z dobrej pogody. O dziwo, to spotkanie nie zakończyło się tak jak moje poprzednie próby nawiązania bliższych relacji z różowymi- rozmowa kleiła się bardzo dobrze, spacerowaliśmy nad jeziorem z dobre 2 godziny, po wszystkim pożegnaliśmy się, a ona nawet pierwsza napisała do mnie wieczorem. Widzę, że naprawdę może coś z tego być.
Tylko o ile do wczoraj byłem z tego powodu niesamowicie szczęśliwy, zacząłem nawet planować ile dzieci będziemy mieli, o tyle dzisiaj mój entuzjazm już opadł. Chodzi mi o to, że przecież niemożliwym jest to, że przez cały czas będę ukrywał przed nią moje #!$%@?, to że nie mam znajomych, że nie potrafię normalnie funkcjonować w towarzystwie. Zacząłem się zastanawiać, co mogę zaoferować jej jako facet, czy w ogóle zasługuje na taką dziewczynę jak ona. Poważnie myślę żeby zerwać tę znajomość zanim naprawdę się w nią wkręcę, żeby znów nie wpaść w depresję gdy już się ona zakończy, bo nie oszukumy się, ona długo ze mną nie wytrzyma.
A co wy zrobilibyście na moim miejscu? W środę jesteśmy umówieni na randkę na strzelnicy, a ten kto będzie miał gorszy wynik po wszystkim stawia kolację. Czy powinienem wycofać się do tego czasu? Może po prostu związki nie są dla wszystkich? Jak miałbym jej powiedzieć o tym, że ja jeszcze nigdy nie miałem dziewczyny, jak w ogóle miałoby dojść między nami do czegokolwiek, skoro mam stulejkę? Miraski, co robić?