Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#gsm #android #plusgsm #motorola #smartfon #kiciochpyta #gwarancja
Oddałem moją moto xforce na gwarancje do salonu plusa. Telefon kupilem niecale 2 lata temu na allegro z salonu plusgsm z 2 konca polski
Sprawdzam dzis status naprawy a tam info ze mam sie zglosic do bezposredniego dostawcy po hajs lub nowy telefon.Czy ja bede mogl to zalatwic w dowolnym salonie plusgm czy musze jechac na koniec swiata by to zalatwic? ponizej wiadomosc jaka otrzymalem:

UPOWAŻNIENIE DO WYMIANY SPRZĘTU

Autoryzowany Partner Serwisowy Lenovo (Motorola) potwierdza występowanie usterki oraz brak możliwości jej usunięcia przez naprawę lub wymianę urządzenia w serwisie.

Prosimy o zwrócenie się z niniejszym pismem oraz dowodem zakupu oryginalnej jednostki do Bezpośredniego Dostawcy Sprzętu, w celu otrzymania nowego produktu w oryginalnej konfiguracji. Jeżeli dostarczenie tego samego modelu produktu nie będzie możliwe, Dostawca dobierze jego rynkowy zamiennik o parametrach technicznych nie gorszych od oryginalnych. W przypadku braku możliwości dostarczenia jednostki o zbliżonych parametrach zrealizowane zostanie rozliczenie przez zwrot kosztów zakupu.

Jednocześnie informujemy, że z chwilą wygenerowania tego dokumentu, oryginalna jednostka opisana powyżej, będąca obecnie w posiadaniu Partnera Serwisowego, przeszła na własność producenta Lenovo (Motorola) - zgodnie z warunkami gwarancji. Powyżej opisana jednostka pozostała w serwisie.

Do Sprzedawcy:
W celu uzyskania rozliczenia należy zgłosić reklamację do Dystrybutora, powołując się na znajdujący się poniżej Reference number.
  • 2