Aktywne Wpisy
57_bel_air_fan +469
Zawiera treści NSFW
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Skopiuj link
Skopiuj linkTa treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Wykop.pl
Oddałem moją moto xforce na gwarancje do salonu plusa. Telefon kupilem niecale 2 lata temu na allegro z salonu plusgsm z 2 konca polski
Sprawdzam dzis status naprawy a tam info ze mam sie zglosic do bezposredniego dostawcy po hajs lub nowy telefon.Czy ja bede mogl to zalatwic w dowolnym salonie plusgm czy musze jechac na koniec swiata by to zalatwic? ponizej wiadomosc jaka otrzymalem:
Autoryzowany Partner Serwisowy Lenovo (Motorola) potwierdza występowanie usterki oraz brak możliwości jej usunięcia przez naprawę lub wymianę urządzenia w serwisie.
Prosimy o zwrócenie się z niniejszym pismem oraz dowodem zakupu oryginalnej jednostki do Bezpośredniego Dostawcy Sprzętu, w celu otrzymania nowego produktu w oryginalnej konfiguracji. Jeżeli dostarczenie tego samego modelu produktu nie będzie możliwe, Dostawca dobierze jego rynkowy zamiennik o parametrach technicznych nie gorszych od oryginalnych. W przypadku braku możliwości dostarczenia jednostki o zbliżonych parametrach zrealizowane zostanie rozliczenie przez zwrot kosztów zakupu.
Jednocześnie informujemy, że z chwilą wygenerowania tego dokumentu, oryginalna jednostka opisana powyżej, będąca obecnie w posiadaniu Partnera Serwisowego, przeszła na własność producenta Lenovo (Motorola) - zgodnie z warunkami gwarancji. Powyżej opisana jednostka pozostała w serwisie.
Do Sprzedawcy:
W celu uzyskania rozliczenia należy zgłosić reklamację do Dystrybutora, powołując się na znajdujący się poniżej Reference number.