Wpis z mikrobloga

4 miesiące temu na zlecenie różowej kupiłem laptopa. Pomijam fakt, że z samym zamówieniem miałem problemy z #xkom to kilka dni temu padł dysk #ssd, o który specjalnie został rozszerzony laptop. W BIOS wykrywany jest jako SATAFIRM S11, czyli kwalifikuje się do oddania. Dysk był montowany przez X-KOM i miałem nadzieję, że włożą tam coś ciekawszego, niż najtańszy #goodram.
W tym momencie chciałbym Was prosić o radę, co najlepiej zrobić? Oddać normalnie na #gwarancja czy lepiej skorzystać z #rekojmia? Oddać sam SSD czy zanieść cały laptop do salonu?
Podejrzewam, że SSD zostałby wymieniony bez problemu, bo Google mówią, że to częsty problem, ale czuję, że znowu padnie po kilku miesiącach i tak będzie do końca gwarancji. Można z niego w ogóle zrezygnować i dostać różnicę w cenie?
Które wyjście jest najlepsze?

#komputery #laptopy #dyski #zepsulosie
  • 3
@AndrzejCieWidzi: jeżeli oddasz na podstawie rekojmi to w ciągu 14 dni Ci odpowiedzą ze wyślą do naprawy. Natomiast jeżeli drugi raz padnie TO SAMO i tez zgłosisz na rekojmii to już wtedy możesz się dochodzić zwrotu pieniedzy (tez na podstawie rekojmii) i znowu maja 14 dni na oddanie. Gwarancja w sumie to samo ale wtedy jest bardzo ciezko o zwrot gotówki
Sprzedawca musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie (nie ma tu określonego terminu) i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

@jakuba94: Ze strony UOKiK. Nie podoba mi się ten punkt. Wynika z tego, że mogą się z tym bawić miesiąc, jeśli nie będą mieli na stanie dysków?